Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 
Γενικά για τα «Viva Numbers»
1. 
Tί είναι το Viva Number και τι μου προσφέρει;

Είναι ένα τηλεφωνικό νούμερο που σας δίνει ταυτόχρονα ένα σύνολο από δυνατότητες και υπηρεσίες. Συγκεκριμένα:

Viva! VοIP: Αξιοποιώντας την υπάρχουσα σύνδεσή σας στο Internet μπορείτε να τηλεφωνείτε σε όλο τον κόσμο με απίστευτα χαμηλές χρεώσεις. Παράλληλα, μπορείτε να δέχεστε εισερχόμενες κλήσεις. Οι τηλεφωνικές κλήσεις μεταξύ Viva VoIP συνδρομητών είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.

Viva! Fax2Mail: Αποκτάτε Fax χωρίς να χρειάζεστε συσκευή Fax και χωρίς να πληρώνετε πάγιο γραμμής. Λαμβάνετε όλα τα εισερχόμενα Fax στο e-mail σας (ΔΩΡΕΑΝ) και στέλνετε Fax από τον υπολογιστή σας πολύ φθηνότερα απ΄ότι με το παραδοσιακό Fax.

Viva! FollοwMe: Στο νούμερό σας αυτό, φίλοι και συνεργάτες σας θα μπορούν να σας βρίσκουν οπουδήποτε κι αν είστε, ώστε να μην χάνετε καμία κλήση . Μπορείτε να εκτρέπετε τις εισερχόμενες κλήσεις εκεί που εσείς έχετε επιλέξει κάθε φορά: στο σταθερό, στο κινητό, ή στον τηλεφωνητή σας (VoiceΜail)

Viva! VoiceMail: To νούμερό σας, παρέχει εξελιγμένη υπηρεσία τηλεφωνητή 3ης γενιάς που στέλνει τα μηνύματα του τηλεφωνητή στο email σας. Η υπηρεσία διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ.

Σημείωση: τα νούμερα της σειράς 806-812-825   παρέχουν μόνο τις υπηρεσίες FollowMe και VoiceMail

2. 
Με το ίδιο Viva Number μπορώ να χρησιμοποιώ όλες τις υπηρεσίες ταυτόχρονα την ίδια στιγμή;
Ο γενικός κανόνας είναι ότι:
  • Για τις εισερχόμενες κλήσεις πρέπει να διαλέξετε μια μόνο υπηρεσία στην οποία θα δρομολογούνται οι κλήσεις (πχ στο Fax2Mail για να λάβετε Fax, ή στο VoiceMail για να απαντά ο τηλεφωνητής σας, κοκ) ,
  • Για τις εξερχόμενες κλήσεις, το Viva Number μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις υπηρεσίες ταυτόχρονα (δηλαδή μπορείτε να στέλνετε Fax μέσω της υπηρεσίας Fax2Mail ή και να τηλεφωνείτε μέσω της υπηρεσίας VoIP) .
3. 
Σε ποιούς απευθύνεται το Viva Number;
Σε οποιαδήποτε εταιρία, ελεύθερο επαγγελματία ή ιδιώτη.
4. 
Τι είναι το Μητρώο του άρθρου 11;

Σύμφωνα με το Άρθρο 11 του Ν. 3471/2006, καμία επικοινωνία με σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών δεν είναι επιτρεπτή, χωρίς τη ρητή, πρότερη συγκατάθεση του συνδρομητή.

Στο πλαίσιο αυτό, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούται να διατηρεί ένα Μητρώο με τους συνδρομητές του οι οποίοι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν τέτοιου είδους επικοινωνίες. Επισημαίνεται ότι ο ειδικός κατάλογος περιλαμβάνει μόνο τηλεφωνικούς αριθμούς (και όχι τα προσωπικά στοιχεία των κατόχων του), ενώ είναι προσβάσιμος από κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο που σχετίζεται με τις ανωτέρω εμπορικές δραστηριότητες. Οι δηλώσεις (εγγραφής/διαγραφής) των συνδρομητών καταχωρίζονται χωρίς χρέωση.

5. 
Πώς αποκτώ Viva Number;
Viva Number μπορείτε να το αποκτήστε σε 1 μόλις λεπτό μέσα από το website του Viva. Απλά επιλέγετε το νούμερο που θέλετε και από την ίδια κιόλας στιγμή μπορείτε να χρησιμοποιείτε όλες τις υπηρεσίες που σας προσφέρει.
6. 
Μέχρι πόσα Viva Numbers μπορώ να αποκτήσω;
Μπορείτε να αποκτήσετε μέχρι 30 νούμερα συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προέρχονται από φορητότητα.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε παραπάνω από 30 νούμερα επικοινωνήστε με το 13855.
7. 
Πόσο στοιχίζει να αποκτήσω ένα Viva Number;
Πατήστε εδώ για να δείτε τον Τιμοκατάλογο
8. 
Υπάρχει ημερομηνία λήξης του Viva Number που απέκτησα; Πότε χάνω το δικαίωμα χρήσης σε αυτό τον αριθμό μου;
Όχι , δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης. Όσο ανανεώνετε το πακέτο απόκτησης της υπηρεσίας έχετε το δικαίωμα χρήσης αυτού του αριθμού. Το δικαίωμα χρήσης το χάνετε οριστικά όταν δεν έχετε ανανεώσει το πακέτο απόκτησης του αριθμού μέσα σε διάστημα 6 μηνών.  Μετά από αυτό το διάστημα το Viva  εκχωρεί το συγκεκριμένο Viva Number σε άλλο συνδρομητή.   
9. 
Πώς μπορώ να διακόψω το Viva Number μου; Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται με τον αριθμό μου;

Για να διακόψετε την αυτόματη ανανέωση του πακέτου σας, κάνετε είσοδο στο site και πηγαίνετε  στη σελίδα «Τα Νούμερά μου». Επιλέξτε τον αριθμό για τον οποίο  θέλετε να διακόψετε.  Επιλέξτε το κουμπί «Στοιχεία Πακέτου»  και στην συνέχεια  επιλέξτε τη διακοπή του πακέτου. Από την ημερομηνία λήξης του πακέτου κατά το οποίο επιλέξατε διακοπή και για διάστημα 6 μηνών το Viva δεσμεύει τον αριθμό σας.
Σε αυτή την περίπτωση το νούμερο βρίσκεται σε κατάσταση οριστικής διακοπής που σημαίνει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων.

10. 
Μπορώ να μετατρέψω ένα νούμερο που ήδη έχω σε Viva Number;
Ναι,  μπορείτε να το κάνετε μεταφέροντας με  φορητότητα το νούμερό σας στο δίκτυο που υποστηρίζει του Viva. Για να το κάνετε δεν έχετε παρά να συμπληρώστε  και να υποβάλλετε  την αίτηση φορητότητας που δημοσιεύεται στο website του Viva (αφού κάνετε εγγραφή και είσοδο στο website μεταβείτε στην ενότητα  Viva Numbers και ακολουθήστε  τις οδηγίες) . Από τη στιγμή που υλοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού σας θα μπορείτε  πλέον με το νούμερό σας να κάνετε χρήση όλων των υπηρεσιών που παρέχει το Viva  Number. 
11. 
Ποιά είναι η χρέωση για να μετατρέψω ένα αριθμό που ήδη έχω σε Viva Number;
Πατήστε εδώ για να δείτε τον Τιμοκατάλογο
12. 
Tί είναι τα Viva Points και πως λειτουργούν;

Τα Viva  Points  είναι ένα είδος «ηλεκτρονικού νομίσματος»  (μονάδες αγοράς)  που σας επιτρέπουν να αποκτήσετε πρόσβαση στο σύνολο υπηρεσιών  που παρέχονται μέσα από το Viva.gr.
Όλες οι  αγορές μέσα από το Viva.gr γίνονται με τη μορφή των Points.
Τα Viva Points λειτουργούν ως εξής :

  1. Αρχικά θα πρέπει να ανοίξετε έναν λογαριασμό στο Viva.gr  μέσω μιας απλής διαδικασίας εγγραφής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ήδη μια email διεύθυνση.
  2. Με την εγγραφή σας δημιουργείται αυτόματα το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι, το οποίο θα πρέπει να «γεμίσετε» αγοράζοντας κάποιο από τα πακέτα πόντων που σας προτείνουμε.
  3. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες Viva που διατίθενται μέσα από το Viva.gr. Το κόστος  για τη χρήση αυτών των υπηρεσιών θα  αφαιρείται κάθε φορά  αυτόματα από τα Viva Points που έχετε διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι.
  4. Για την χρήση των υπηρεσιών η αντιστοιχία μεταξύ Viva Points και € είναι η εξής: 1 Viva Point έχει αξία 0,01 €.

Πατήστε εδώ για να δείτε  αναλυτικές πληροφορίες για τα Viva Points 

13. 
Τί είναι να νούμερα της μορφής 806, 812,825, 850, 875;

Πρόκειται για εταιρικά νούμερα μέσα από τα οποία μπορούν να παρασχεθούν ΜΟΝΟ υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης (όπως π.χ. υπηρεσίες  τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης κ.ο.κ.).  Η λιανική χρέωση  κλήσης  για τον καλούντα από σταθερό τηλέφωνο είναι:  

  • για τα 806: 0,06 €/λεπτό
  • για τα 812: 0,12 €/λεπτό 
  • για τα 825: 0,25 €/λεπτό
  • για τα 850: 0,50 €/λεπτό
  • για τα 875: 0,75 €/λεπτό

Σημείωση: Οι παραπάνω τιμές είναι με το ΦΠΑ και το βήμα χρέωσης είναι ανά δευτερόλεπτο.

Δείτε εδώ από ποια δίκτυα παρόχων μπορούν να κληθούν.
Άμεσα αναμένεται να μπορούν να κληθούν από όλους του παρόχους σταθερής τηλεφωνίας όπως και από κινητό .Από κινητό τηλέφωνο, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία Επίλυσης Διαφοράς που κατέθεσε το Viva στην ΕΕΤΤ, και αφορά τόσο σε προβλήματα δρομολόγησης όσο και στα υψηλά τέλη χονδρικής που εφαρμόζουν τα δίκτυα Κινητής Τηλεφωνίας στις εν λόγω αριθμοσειρές.
Κάθε εταιρία που  παρέχει υπηρεσίες μέσω των αριθμών αυτών έχει απόδοση για  κάθε λεπτό χρήσης. Η απόδοση γίνεται με τη μορφή δωρεάν πόντων (Viva Points) στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. Για να δείτε τις αποδόσεις πατήστε εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αποδόσεις και τον τρόπο εξαργύρωσης αυτών καλέσετε στο 13855.
Κάθε  εταιρία  που χρησιμοποιεί τέτοιους αριθμούς για την παροχή υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης, υποχρεούται να ακολουθεί και ικανοποιεί ό,τι ορίζεται από το Ρυθμιστό Πλαίσιο για την παροχή τέτοιων υπηρεσιών. (δείτε εδώ στους Όρους Χρήσης τη σχετική ενότητα «Ειδικοί Όροι Χρήσης μη γεωγραφικών αριθμών των σειρών 806, 812, 825, 850, 875 παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης»)

 

14. 
Τί είναι τα νούμερα της μορφής 800;
Πρόκειται για νούμερα τα οποία καλούνται χωρίς χρέωση για τον καλούντα από όλους τους παρόχους σταθερών και κινητών δικτύων.
Τα νούμερα αυτά μπορούν να δεχθούν μόνο εισερχόμενες κλήσεις και μπορούν να ρυθμιστούν αποκλειστικά και μόνο στην υπηρεσία FollowMe με δυνατότητα εκτροπής μόνο σε γεωγραφικό νούμερο Ελλάδος (2ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ).
Το κόστος εκτροπής από νούμερο της μορφής 800 σε γεωγραφικό αριθμό είναι 0,04 €/λεπτό για εισερχόμενες κλήσεις στον 800 αριθμό από σταθερά Ελλάδος και 0,36 €/ λεπτό για εισερχόμενες κλήσεις στον 800 αριθμό από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας Ελλάδος.
Ειδικά οι χρεώσεις της υπηρεσίας εκτροπής δεν εφαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, αλλά απολογιστικά κάθε τέλος ημέρας για το κόστος εκτροπής συνολικά των κλήσεων της ημέρας.
Μπορείτε να επιλέξετε να μην δέχεστε εισερχόμενες κλήσεις στον 800 Viva Number σας από δίκτυα παρόχων κινητής τηλεφωνίας.
15. 
Πώς μπορώ να κερδίσω πόντους;
Το Viva σας δίνει τη δυνατότητα να κερδίσετε πόντους μέσω εισερχόμενων κλήσεων σε viva numbers των σειρών 806,812,825, 850 και 875
Πιο συγκεκριμένα, για κάθε εισερχόμενη κλήση που δέχεστε σε viva number των σειρών αυτών κερδίζετε πόντους (δείτε εδώ για περισσότερα).Η απόδοση των πόντων που αναλογούν στα δευτερόλεπτα κάθε εισερχόμενης κλήσης εκτελείται καθημερινά και συγκεντρωτικά για το σύνολο της υπολογιζόμενης προμήθειας της ημέρας.
16. 
Οι αποδόσεις από τα νούμερα των σειρών 806, 812, 825, 850 και 875 συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ; Εάν ΝΑΙ, τι γίνεται στην περίπτωση που αυξηθεί ο ΦΠΑ;
Όπως  αναφέρεται και στη σχετική  σελίδα των αποδόσεων, τα ποσά συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ (δείτε  εδώ ). Δεδομένου ότι  τα νούμερα  των σειρών 806, 812, 825, 850 και 875  βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας έχουν ανώτατη λιανική χρέωση  (0,06 €   0,12    0,25    0,50     0,75 €/λεπτό αντίστοιχα), αυτό αναγκαστικά συνεπάγεται ότι η όποια  προσαύξηση  επιβάλλεται στο ΦΠΑ  θα μειώσει κατ΄ αναλογία το  καθαρό ποσό προμήθειας που σας αναλογεί από τη χρήση ενός τέτοιου αριθμού.
17. 
Για τους αριθμούς της μορφής 806, 812, 825, 850 ή 875 υπό ποιες προϋποθέσεις και σε πόσο χρόνο μπορώ να εισπράξω την προμήθεια που μου αναλογεί σε μετρητά;
Απόδοση προμηθειών,  και εξαργύρωση πόντων σε € γίνεται σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις  που περιγράφονται στην σχετική ενότητα της υπηρεσίας ( δείτε εδώ    την παράγραφο «Όροι και προϋποθέσεις εξαργύρωσης» ).

Διαδικασία Τιμολόγησης : Το Viva εντός του πρώτου 20ημέρου κάθε μήνα αποστέλλει την εντολή τιμολόγησης για την η εξαργύρωση σε € των Viva Points που αφορούν σε εισερχόμενες κλήσεις που έχουν εκτελεστεί μέχρι την τελευταία μέρα του προηγούμενου μήνα. Την ίδια στιγμή το ποσό της τιμολόγησης χρεώνεται στο account σας και το Viva αναμένει πλέον την παραλαβή του σχετικού τιμολογίου. Σημειώνεται ότι η εκκαθάριση για κάθε ημερολογιακό μήνα γίνεται με βάση το διαθέσιμο υπόλοιπο του account σας τη στιγμή που αποστέλλεται η εντολή τιμολόγησης.

Τα τιμολόγια εξοφλούνται από το Viva εντός 60 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής τους. Το διάστημα αυτό  παρατείνεται σε περίπτωση  που έχετε κάποια εκκρεμότητα με το λογαριασμό σας όπως για παράδειγμα δεν έχετε  προσκομίσει  στοιχεία  που  ενδεχομένως σας έχουν ζητηθεί  (όπως  πχ στοιχεία που να πιστοποιούν ότι  πληροίτε τις προϋποθέσεις  για την παροχή  ΥΠΠ ή/και τη συμμόρφωσή σας με τις υποχρεώσεις που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία  για την παροχή ΥΠΠ)
18. 
Υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί το Viva να προβεί σε διακοπή των αριθμών 806, 812, 825, 850, 875 Παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ);

Το Viva  μπορεί να προβεί μονομερών σε διακοπή  αυτών των αριθμών σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση που δεν έχετε  προσκομίσει  στοιχεία  που  ενδεχομένως σας έχουν ζητηθεί  (όπως  πχ στοιχεία που να πιστοποιούν ότι  πληροίτε τις προϋποθέσεις  για την παροχή  ΥΠΠ, πληροφορίες σχετικά με την ΥΠΠ που παρέχετε κοκ) 
- Σε περίπτωση  που διαπιστωθεί ότι παραβιάζετε  τις υποχρεώσεις που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία  για την παροχή ΥΠΠ
- Σε  περίπτωση που δεν έχετε ανανεώσει την συνδρομή του αριθμού σας
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση οποιονδήποτε από τους Όρους Χρήσης   ( δείτε σχετικά  εδώ )


 

19. 
Τι ισχύει στην περίπτωση αλλαγής τιμοκαταλόγου από το Viva;
Όλοι οι τιμοκατάλογοι  του Viva δημοσιεύονται  πάντα στο site  μας (δείτε αναλυτικά εδώ ). Σε περίπτωση αλλαγής τιμοκαταλόγου για οποιαδήποτε από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το Viva ανακοινώνει την επικείμενη αλλαγή τουλάχιστο ένα (1) μήνα πριν την εφαρμογή του νέου τιμοκαταλόγου.
Για τα  προπληρωμένα πακέτα χρήσης των Viva Numbers,  όταν λήξει  η διάρκειά τους και θέλετε να προβείτε σε ανανέωση τότε αυτή θα πρέπει να γίνει  με βάσει τον ισχύοντα, νέο τιμοκατάλογο.
Σε κάθε περίπτωση έχετε τη δυνατότητα μέσα σε ένα (1) μήνα από την ανακοίνωση  της αλλαγής τιμοκαταλόγου να διακόψετε αζημίως την σχέση σας με το Viva και να μεταφέρετε με φορητότητα τον αριθμό σας σε όποιο άλλο δίκτυο επιθυμείτε. (Φυσικά δικαίωμα φορητότητας έχετε  και οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τους όρους  και προϋποθέσεις που ορίζει η  ισχύουσα νομοθεσία και οι κανονισμοί της ΕΕΤΤ)
20. 
Πως αποδεσμεύω ένα Viva Number πριν τη λήξη του πακέτου με το οποίο το απέκτησα;
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή  να στείλετε εγγράφως το αίτημά σας αναφέροντας  τους λόγους που  επιθυμείτε την αποδέσμευση του αριθμού,  και εντός είκοσι (20)  ημερών θα  λάβετε την απάντηση του Viva. Εφόσον το αίτημά σας κριθεί εύλογο και αιτιολογημένο,  τότε το Viva  σας επιστρέφει στο ακέραιο το  σύνολο  του ποσού που καταβάλετε  για την απόκτηση πακέτου χρήσης Viva Number.
21. 
Τί ακριβώς είναι τα εταιρικά νούμερα της μορφής 801ΧΧΧΧΧΧΧ;
Τα νούμερα της μορφής 801ΧΧΧΧΧΧΧ είναι μη γεωγραφικά νούμερα, αστικής χρέωσης. Αυτό σημαίνει ότι όσοι καλούν σε ένα τέτοιο νούμερο χρεώνονται με το κόστος αστικής κλήσης ανεξάρτητα από ποιο σημείο της Ελλάδας καλούν.
Τα νούμερα αυτά απευθύνονται κυρίως σε εταιρίες ή ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να παράσχουν προς τους πελάτες τους τη δυνατότητα να τους καλούν με χαμηλή χρέωση από όλη την Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι τα 801 νούμερα που παρέχει το Viva είναι τα πρώτα νούμερα αυτής της μορφής που μπορούν να κληθούν και από κινητό τηλέφωνο (Wind, Cosmote, Vodafone).
Η χρέωση για κλήσεις από κινητό  είναι ίδια  με τη χρέωση για κλήσεις προς  σταθερά τηλέφωνα Ελλάδος (η ακριβής χρέωση εξαρτάται από το πρόγραμμα/πακέτο κινητής τηλεφωνίας που έχει ο Καταναλωτής). 
22. 
Υπάρχουν περιορισμοί ως προς τη χρήση των αριθμών της μορφής 806, 812, 825, 850 και 875;

Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας δεν επιτρέπεται  η πραγματοποίηση  εξερχόμενων κλήσεων από νούμερα  των σειρών  806, 812, 825., 850 και 875

Αριθμούς αυτών των σειρών  μπορείτε να τους ενεργοποιήσετε  για παροχή υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης.

Βάσει του περιορισμού που  αναφέρθηκε πιο πάνω, προκύπτει ότι νούμερα αυτής της μορφής δεν δύναται να  εμφανίζονται ποτέ ως Caller IDs.

Παράλληλα, κάθε  εταιρία που χρησιμοποιεί τέτοιους αριθμούς θα πρέπει να ακολουθεί και καλύπτει το ρυθμιστικό πλαίσιο που ορίζεται από την ΕΕΤΤ για την παροχή υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης.  (δείτε εδώ στους Όρους Χρήσης τη σχετική ενότητα «Ειδικοί Όροι Χρήσης μη γεωγραφικών αριθμών των σειρών 806, 812, 825, 850, 875 παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης»)

23. 
Τί είναι τα νούμερα της μορφής 70;
Τα νούμερα της μορφής 70 είναι προσωπικοί αριθμοί οι οποίοι μπορούν να κληθούν από σταθερά ή κινητά δίκτυα Ελλάδος. Η κλήση προς τα νούμερα αυτά χρεώνεται είτε ως σταθερό είτε ως κινητό τηλέφωνο Ελλάδος, κατ΄επιλογή του παρόχου δικτύου από το οποίο εκκινεί η κλήση, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δίκτυο σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. [αυτός ο τρόπος χρέωσης κλήσεων ορίζεται με την υπ΄αριθμ 570/028/08-07-2010 απόφαση της ΕΕΤΤ (ΦΕΚ 1148/30-07-2010) με την οποία τροποποιήθηκε ο Κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης των Αριθμοδοτικών Πόρων του Εθνικού Σχεδίου Αριθμοδότησης.]
24. 
Θα μπορούν να κληθούν τα νούμερα της μορφής 70 από το εξωτερικό , και αν ΝΑΙ πότε προβλέπεται κάτι τέτοιο ;
Για να γίνει η δρομολόγηση μιας εντελώς νέας Ελληνικής αριθμοδοτικής σειράς σε παγκόσμιο επίπεδο, πρέπει α) να ενεργοποιηθεί στις διεθνής διασυνδέσεις του ΟΤΕ (ο ΟΤΕ συλλέγει όλες τις κλήσεις από το εξωτερικό προς τα εναλλακτικά σταθερά δίκτυα) και ταυτόχρονα β) να ενταχθεί στους τιμοκαταλόγους διάθεσης χιλιάδων άλλων ανεξάρτητων οργανισμών παγκόσμια.
Μέχρι σήμερα δεν έχουμε ημερομηνία ενεργοποίησης από τον ΟΤΕ για το (α). Αν θέλετε να μας στηρίξετε στη προσπάθεια μας να πείσουμε ότι οι αριθμοί αυτοί πρέπει να δρομολογούνται παγκόσμια, σας παρακαλούμε να μας στείλετε μια επιστολή ή ένα e-mail στο support@viva.gr με κοινοποίηση την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών (info@eett.gr) που να δηλώνετε ότι «θεωρείται απαραίτητο να γίνεται δρομολόγηση των αριθμών της σειράς 70 από το εξωτερικό». Αυτό μας επιτρέπει να πιστοποιούμε το ενδιαφέρον του κοινού με πιο επίσημο τρόπο.
25. 
Τι είναι η «Αίτηση Ταυτοποίησης Στοιχείων» και η «Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού»;

Κάθε φορά που αποκτάτε  ένα Viva! Number, προκειμένου να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία σας ως συνδρομητή του συγκεκριμένου αριθμού είναι απαραίτητο να υποβάλετε την Αίτηση Ταυτοποίησης Στοιχείων σύμφωνα με την διαδικασία που περιγράφεται στην σχετική σελίδα του site μας.
Εφόσον ολοκληρώσετε την υποβολή της αίτησης το Viva!  εκδίδει ηλεκτρονικά και σας παρέχει τη σχετική Βεβαίωση ότι είστε ο κάτοχος του  συγκεκριμένου αριθμού.
Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της αίτησης αυτής  και σε κάθε τέτοια περίπτωση εκδίδεται εκ νέου η σχετική Βεβαίωση.

Στην περίπτωση που  μεταφέρετε με φορητότητα αριθμό που έχετε από άλλο δίκτυο στο δίκτυο που υποστηρίζει το Viva, δεν χρειάζεται να  υποβάλετε αίτηση Ταυτοποίησης Στοιχείων (σε αυτή την  περίπτωση τα στοιχεία σας ταυτοποιούνται με  βάση  τα στοιχεία της αίτησης  φορητότητας που υποβάλλατε).  Όμως ανά πάσα στιγμή θελήσετε μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία αυτά.

Σημείωση: Για την απόκτηση και χρήση κάποιου αριθμού από το Viva δεν είναι απαραίτητο να έχετε κάνει  Ταυτοποίηση Στοιχείων

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την Ταυτοποίηση Στοιχείων πατήστε εδώ

26. 
Αν ένας μόνο αριθμός είναι ταυτοποιημένος, έχουν ταυτοποιηθεί αυτόματα όλοι οι υπόλοιποι που έχω;
Όχι. Η διαδικασία Ταυτοποίησης Στοιχείων εφαρμόζεται για κάθε ένα αριθμό ξεχωριστά και αντίστοιχα για κάθε έναν εκδίδεται ξεχωριστή  Βεβαίωση Κατόχου Τηλεφωνικού Αριθμού.
27. 
Μπορώ να μεταφέρω το νούμερο μου σε άλλον;
Ναι, μπορείτε να μεταφέρετε Viva Number σας σε άλλο account επιλέγοντας από την καρτέλα My Numbers τον αριθμό σας και πηγαίνοντας στην τελευταία καρτέλα «Μεταφορά» . H μεταφορά αριθμού γίνεται με ευθύνη του προσώπου που τον έχει αποκτήσει αρχικά στο account του και αποδεχόμενος ότι η χρήση του αριθμού πλέον θα γίνεται από άλλον χρήστη του Viva. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτεί επίσης την αποδοχή και του χρήστη-δέκτη (αυτού στον οποίο μεταφέρεται ο αριθμός). Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία μεταφοράς αριθμών.
28. 
Μπορώ να αλλάξω το email με το οποίο έχω κάνει εγγραφή στο Viva;
Nαι υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε το email / username του λογαριασμού σας εδώ
 
Για την υπηρεσία «Viva!VoIP»
1. 
Tι απαιτείται για να ενεργοποιήσω το VoIP λογαριασμό μου;
Για την ενεργοποίηση δεν απαιτείται κάτι ιδιαίτερο παρά να ορίσετε ότι θέλετε το Viva Number σας να λειτουργεί ως VoIP τηλέφωνο. Από κει και πέρα για την χρήση της υπηρεσίας χρειάζεστε ένα softphone ή μια κατάλληλη VoIP συσκευή.
2. 
Απαιτείται να έχω κάποιο ειδικό εξοπλισμό για να μπορώ να τηλεφωνώ αλλά και να δέχομαι κλήσεις;
Θα χρειαστείτε:
  • Σύνδεση στο Internet. 
  • Ένα πρόγραμμα "εικονικού" τηλεφώνου  (Softphone) για τον υπολογιστή σας (πολλά από τα οποία είναι δωρεάν) ή κατάλληλη VoIP συσκευή. 
Για την διευκόλυνσή σας  πατώντας εδώ μπορείτε να  κατεβάσετε δωρεάν ένα  Softphone καθώς  και να δείτε αναλυτικές οδηγίες για το πώς μπορείτε  να το ρυθμίσετε εδώ.
3. 
Είναι απαραίτητο να έχω ευρυζωνική σύνδεση στο Internet ή λειτουργεί και με dial up σύνδεση;
H υπηρεσία λειτουργεί με οποιαδήποτε σύνδεση κι αν έχετε, δηλ  ευρυζωνική σύνδεση, dial  up σύνδεση (PSTN/ISDN). Παρ’ όλα αυτά οι ευρυζωνικές συνδέσεις  παρέχουν  καλύτερη ποιότητα ήχου στις συνομιλίες σας λόγω της  αυξημένης ταχύτητας σύνδεσης. 
4. 
Πώς μπορώ να πραγματοποιώ τηλεφωνικές κλήσεις; Αντίστοιχα, πως θα δέχομαι εισερχόμενες κλήσεις;
Αρχικά θα πρέπει να ρυθμίσετε το VoIP τηλέφωνο σας (software ή συσκευή) για χρήση με την υπηρεσία Viva VoIP. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ορίσετε SIP server, username και password. Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται στην ενότητα του VoIP στην οθόνη ρυθμίσεων της υπηρεσίας. Όσο είναι ενεργό το VoIP τηλέφωνό σας, και συνδεδεμένο με τον SIP server μας (logged in) θα μπορείτε να δέχεστε και να πραγματοποιείτε κλήσεις.
5. 
Τί συμβαίνει όταν θα δέχομαι εισερχόμενες κλήσεις και δεν είμαι συνδεδεμένος στο internet;
Εάν έχετε ενεργοποιήσει το Viva! VoiceMail, οι κλήσεις θα απαντηθούν από τον τηλεφωνητή σας. Εάν όχι, ο καλών θα ακούσει σήμα αποσυνδεδεμένου αριθμού (fast busy).
6. 
Πώς θα μπορώ να βλέπω τις ανταπάντησες κλήσεις που δέχθηκα στο Viva Number μου;
Όλα τα software phones αλλά και οι συσκευές VoIP καταγράφουν τις εισερχόμενες, εξερχόμενες και αναπάντητες κλήσεις. Για πρόσθετες  οδηγίες συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης της συσκευής σας.
7. 
Ποιά είναι η χρέωση για τη χρήση της υπηρεσίας;
Χρεώνεστε μόνο για τις εξερχόμενες κλήσεις που πραγματοποιείτε .(Πατήστε εδώ για να δείτε τον αναλυτικό  τιμοκατάλογο όλων των προορισμών). 
Το κόστος της κλήσης σας, αφαιρείται αυτόματα από τα Viva Points που έχετε στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. 
Εάν καλείτε σε άλλο συνδρομητή  της υπηρεσίας Viva VoIP η κλήση θα είναι ΔΩΡΕΑΝ
8. 
Μπορώ να κάνω χρήση του Viva Number μου από το κινητό μου τηλέφωνο;
Το αν θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το Viva Number σας από τη συσκευής σας εξαρτάται από το VOIP (SIP) Client λογισμικού που θα χρησιμοποιήσετε .
Μπορούμε να σας προτείνουμε να κατεβάσετε στη συσκευή σας τοv Sip Client FRING  , το οποίο έχει δοκιμαστεί και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.
Φυσικά η λειτουργία της υπηρεσίας από κινητή συσκευή εξαρτάται κάθε φορά από την πρόσβαση της στο internet και από το αν το συγκεκριμένο δίκτυο με το οποίο συνδέετε επιτρέπει την κίνηση Sip πακέτων.
9. 
Μπορώ να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα δύο διαφορετικούς Voip Providers
Nαι , μπορείτε να ρυθμίσετε στο Voip Client (στην περίπτωση που ο Client  υποστηρίζει αυτή τη προδιαγραφή, π.χ. το Fring υποστηρίζει ένα λογαριασμό Sip)  δύο ή και περισσότερους λογαριασμούς διαφορετικών παρόχων και να ρυθμίσετε οι εξερχόμενες κλήσεις να γίνονται από ένα μόνο λογαριασμό σας. DID forwarding δεν υποστηρίζουμε προς το παρόν, αλλά υπάρχει περίπτωση να το υποστηρίξουμε μελλοντικά.
Αν ρυθμίσετε το Viva Number ως δεύτερo Sip Account στο Voip Client όπως περιγραφούμε παραπάνω τότε δεν θα χρειαστεί DID forwarding για να πετύχετε αυτό που θέλετε.
10. 
Μπορώ να κάνω απεριόριστες κλήσεις στο εξωτερικό;
Για λόγους αποτροπής κακόβουλων ενεργειών, μπορείτε να κάνετε μέχρι 5 κλήσεις μέγιστης διάρκειας 30 λεπτών ανά ημέρα σε προορισμούς εξωτερικού.  Μπορείτε να άρετε αυτόν τον περιορισμό ταυτοποιώντας τον αριθμό σας .
Δείτε εδώ περισσότερα για την ταυτοποίηση αριθμού και τα προνόμια που προσφέρει
11. 
Αν δεν μπορώ να κάνω την σύνδεση τη υποστήριξη μου παρέχετε ;
Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Υποστήριξης, λειτουργεί καθημερινά 8πμ με 11μμ και σαββατοκύριακα 9πμ με 11μμ για να επιλύσει κάθε απορία η πρόβλημα σας δημιουργηθεί σχετικά με τις υπηρεσίες του Viva .
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση ή απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 13855(Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών κ’ Τεχνικής Υποστήριξης) ή μέσω email στο support@viva.gr

12. 
Μπορώ να πάρω ένα Viva Number χωρίς να διακόψω τον παροχή τηλεφωνίας μου, και να το χρησιμοποιώ σε μία διαφορετική συσκευή ;
Βεβαίως .Το Viva Number δε καταργεί την υπάρχουσα τηλεφωνική σας γραμμή . Είναι μία επιπλέον τηλεφωνική γραμμή που μπορείτε να χρησιμοποιείτε μέσω του Ιnternet !!! Μπορείτε να έχετε μία κλασική συσκευή για την γραμμή του ΟΤΕ και μία VoiP τηλεφωνική συσκευή για το Viva Numbers σας
13. 
Χρειάζομαι μόνιμη σύνδεση στο Internet;
Δεν χρειάζεται να είσαστε μόνιμα συνδεδεμένοι με το Internet για να χρησιμοποιήσετε κάποιες από  τις υπηρεσίες του Viva Number. Προφανώς το VoIP χρειάζεται σύνδεση με το Internet για να λειτουργήσει, αλλά το FollowMe ή το Fax απαιτούν μονάχα σύνδεση για να τα ρυθμίσετε, ή για να κατεβάσετε τα Fax στον υπολογιστή σας, λειτουργούν όμως και όσο είσαστε offline.
14. 
Μπορώ να αιτηθώ φραγή σε αριθμοδοτικές σειρές μέσω των οποίων παρέχονται Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ);
Ναι , μπορείτε να  ενεργοποιήσετε τη φραγή είτε σε όλες τις ΥΠΠ είτε σε συγκεκριμένες αριθμοδοτικές σειρές μέσω των οποίων παρέχονται ΥΠΠ  (Σημ: σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Αριθμοδότησης  οι ΥΠΠ  παρέχονται  κατά κύριο λόγο από  τις αριθμοσειρές  901, 909, 806, 812, 825, 850, 875, 14, 190-195 και 54.) με τον τρόπο που περιγράφεται εδώ.
15. 
Υποστηρίζεται απόκρυψη του Viva VoIP;
Προς το παρόν δεν υποστηρίζεται μόνιμη απόκρυψη.  Aν χρησιμοποιείτε το Χ-lite ,  μπορείτε να επιλέξετε τη προσωρινή (*33*Αριθμός) ή μόνιμη απόκρυψη του αριθμού σας απευθείας από τη συσκευή.
Πατήστε εδώ για περισσότερα 
16. 
Ποιο είναι το όριο ταυτόχρονων κλήσεων για το Viva Number μου ; Υπάρχει η δυνατότητα αυτό να αλλάξει;
Το όριο των ταυτόχρονων κλήσεων, εισερχομένων και εξερχομένων εξαρτάται από το αν ο αριθμός σας διαθέτει ταυτοποίηση. Δείτε εδώ περισσότερα για την ταυτοποίηση αριθμού και τα προνόμια που προσφέρει.
17. 
Τα Viva Numbers είναι συμβατά με τηλεφωνικά κέντρα;
Το Viva VoIP μπορεί να συνεργαστεί με οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο/PBX υποστηρίζει SIP (βάσει RFC 3261) πχ asterisk based software pbx όπως Trixbox, elastix, κα
18. 
Είναι δυνατόν να οριστεί συγκεκριμένο πλήθος ταυτόχρονων εξερχόμενων κλήσεων;
Ναι, για κάθε Viva Number μπορεί να οριστεί συγκεκριμένο πλήθος εξερχόμενων κλήσεων.
19. 
Ποιοι Πάροχοι Υπηρεσιών Πρόσβασης στο Internet δεν υποστηρίζουν τις υπηρεσίες VoIP
Είχε παρατηρηθεί ότι κάποιες συγκεκριμένες εκδόσεις λογισμικού που χρησιμοποιούσε ο πάροχος Cyta σε  τερματικό εξοπλισμό που παρείχε για τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet , δημιουργούσαν πρόβλημα στη χρήση της υπηρεσίας Viva VoIP.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα , μετά από συνεργασία μεταξύ των τεχνικών τμημάτων Viva Και Cyta έχει πλέον επιλυθεί .
Η Εταιρία Cyta έχει δεσμευτεί για την αναβάθμιση του λογισμικού ή την αντικατάσταση του συγκεκριμένου τερματικού εξοπλισμού αν αυτό είναι απαραίτητο , σε όσους πελάτες έχουν στην κατοχή τους τερματικό εξοπλισμό με τις συγκεκριμένες εκδόσεις λογισμικού, προκειμένου να είναι δυνατή η παράλληλη χρήση της υπηρεσίας VIVA VoIP.
Σε περίπτωση που ανήκετε σε αυτή την κατηγορία απευθυνθείτε για περισσότερες λεπτομέρειες στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Cyta .
20. 
Ποιο Port χρησιμοποιεί η υπηρεσία Viva VoIP;
Το Viva χρησιμοποιεί το port 5060 , δηλαδή αυτό που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι VoIP providers στον κόσμο. Ως εκ τούτου για να κάνετε χρήση της υπηρεσίας Viva! VoIP προϋποθέτει ο πάροχος που έχετε για πρόσβαση στο internet να επιτρέπει την χρήση του συγκεκριμένου port.
21. 
Τί ειναι τα εσωτερικά νούμερα και πώς μπορώ να τα χρησιμοποιήσω;
Τα εσωτερικά νούμερα είναι σύντομοι κωδικοί για να εκτελούνται κλήσεις προς τηλεφωνικά νούμερα. Από τη σελίδα "Εσωτερικά Νούμερα" μπορείτε να ορίσετε για οποιοδήποτε τηλεφωνικό νούμερο έναν κωδικό. Κάθε φορά που εκτελείτε εξερχόμενη κλήση (είτε από Viva Number της υπηρεσίας Viva! Voip είτε από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία εκτροπών του Viva), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους κωδικούς.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε για την υπηρεσία Viva! IVR και σε όλα τα πεδία εκτροπών προς τηλεφωνικά νούμερα απευθείας το εσωτερικό στο οποίο να γίνεται η εκτροπή της κλήσης, χωρίς να απαιτείται να πληκτρολογείτε ολόκληρο το τηλεφωνικό νούμερό σας.
 
Για την υπηρεσία «Viva!Fax2Mail»
1. 
Πώς θα μπορώ να λαμβάνω Fax;
Κάθε Fax που σας στέλνουν στο νούμερό σας, προωθείται ως PDF attachment στο  e-mail που έχετε πραγματοποιήσει εγγραφή.
2. 
Θα χρειαστώ κάποιο ειδικό λογισμικό για να λαμβάνω Fax;
Όχι . Για να  λαμβάνετε Fax  δεν χρειάζεστε κάποιο ειδικό λογισμικό. Το μόνο που χρειάζεστε, είναι να έχετε πρόσβαση στο Internet για να μπορείτε να βλέπετε τα Fax που σας στέλνουν.
3. 
Τί είναι τα PDF αρχεία και πως μπορώ να τα διαβάσω;

Τα Fax που λαμβάνετε έρχονται σε μορφή PDF αρχείων, που αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες μορφές αρχείων. Για να ανοίξετε τα PDF αρχεία χρειάζεστε αντίστοιχο λογισμικό. Μπορείτε να κατεβάσετε λογισμικό ανάγνωσης PDF αρχείων από εδώ.

4. 
Υπάρχει περιορισμός ως προς τον αριθμό των Fax ή τον αριθμό των σελίδων ανά Fax που μπορώ να λαμβάνω μέσω της υπηρεσίας;
Όχι, δεν υπάρχει κανένας τέτοιος περιορισμός.
5. 
Χρησιμοποιώ ήδη κάποιο άλλο νούμερο Fax το οποίο δεν επιθυμώ να το αλλάξω ούτε επιθυμώ να το κάνω φορητότηταστο δίκτυο που υποστηρίζει το Viva. Πώς μπορώ να κάνω εκτροπή του παλιού μου αριθμού στο Viva Number μου ώστε να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Viva Fax2Mail;
Αν έχετε ήδη κάποιο άλλο νούμερο που το χρησιμοποιείτε κατά αποκλειστικότητα για Fax θα πρέπει να κάνετε άμεση εκτροπή από το παλιό νούμερο του Fax σας στο Viva Number. Για νε ενημερωθείτε πως ενεργοποιείται η υπηρεσία άμεσης εκτροπής, επικοινωνήστε με την τηλεπικοινωνιακό σας πάροχο.
6. 
Θα έχω κάποια χρέωση κάθε φορά που θα λαμβάνω Fax;
Όχι, δεν θα έχετε κάποια χρέωση. Η λήψη Fax θα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
7. 
Σε περίπτωση αποτυχίας αποστολής fax, πόσες προσπάθειες αποστολής γίνονται;
Για κάθε fax που αποστέλλετε, γίνονται συνολικά τρείς προσπάθειες αποστολής. π.χ. αν η πρώτη αποστολή αποτύχει, τότε θα γίνει μια δεύτερη αποστολή. Αν αποτύχει και η δεύτερη αποστολή τότε θα γίνει μία τρίτη και τελευταία προσπάθεια αποστολής.
8. 
Σε τι μορφή θα πρέπει να είναι τα Fax που στέλνω ? (PDF, DOC, άλλο;)
Από οποιοδήποτε πρόγραμμα του υπολογιστή σας μπορείτε να τυπώσετε, μπορείτε να στείλετε και Fax (Word, Excel, Notepad κλπ)
9. 
Πόσο και πως χρεώνομαι για να στέλνω Fax;
Η χρέωση για την αποστολή Fax εξαρτάται από δύο παραμέτρους: 
  Α)  Από το χρόνο που θα διαρκέσει  η αποστολή του  Fax και η οποία εξαρτάται από τον αριθμό των σελίδων που στέλνετε 
  Β) Από τον  αριθμό προς τον οποίο στέλνετε Fax.
Πατήστε  εδώ για να δείτε  τον αναλυτικό τιμοκατάλογο 
Το κόστος για κάθε Fax που στέλνετε, αφαιρείται  από τα Viva Points που έχετε στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. 
10. 
Μπορώ να στέλνω και να λαμβάνω Fax ταυτόχρονα την ίδια στιγμή;

Ναι, μπορείτε να στέλνετε και λαμβάνετε ταυτόχρονα την ίδια στιγμή περισσότερα από ένα Fax, ανεξαρτήτως αριθμού σελίδων.

11. 
Πώς θα ξέρω ότι το Fax που έστειλα έχει παραδοθεί;
Για κάθε Fax που αποστέλλετε, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παράδοσής του (αν η αποστολή έγινε με επιτυχία ή όχι) από το email που έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας. 
12. 
Εάν έχω ενεργοποιημένοτο Viva Number μου σε μια από τις άλλες υπηρεσίες (πχ VoIP ή FollowMe), θα μπορώ την ίδια στιγμή από αυτό το νούμερό μου να στέλνω Fax;
Ναι, θα μπορείτε να στέλνετε Fax κανονικά (σε αυτή την περίπτωση απλά δεν θα μπορείτε  να λαμβάνετε Fax την ίδια στιγμή) 
 
Για τις υπηρεσίες «Viva!FollowMe» και «Viva!VoiceMail»
1. 
Σε πόσα και σε τι είδους τηλεφωνικά νούμερα μπορώ να κάνω εκτροπή τις εισερχόμενες κλήσεις που δέχομαι στο Viva Number μου;
Μπορείτε να εκτρέπετε τις κλήσεις σας σε οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο θέλετε, στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό. Δεν υπάρχει περιορισμός ως προς τα τηλέφωνα προς τα οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε την εκτροπή. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάντε είναι να καταχωρήσετε τα τηλέφωνα αυτά στην οθόνη «Τα Νούμερά μου» και να ενεργοποιήσετε κάθε φορά την υπηρεσία FollowMe στα τηλέφωνα αυτά.
2. 
Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία FollowMe;
  • Σε όσους ταξιδεύουν συχνά ή βρίσκονται γενικότερα σε κίνηση και δεν θέλουν να χάνουν καμία πολύτιμη κλήση. Δίνοντας  σε φίλους και συνεργάτες  σας αυτό το νούμερο  θα μπορούν να σας βρίσκουν  οπουδήποτε κι αν είστε, δηλ σε οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ή μπορούν να αφήνουν μήνυμα στον τηλεφωνητή (τα οποία μηνύματα έχετε τη δυνατότητα να τα λαμβάνετε  και στο e-mail σας) .   
  • Επίσης η υπηρεσία ενδείκνυται σε περιπτώσεις που δεν θέλετε να  δίνετε το κανονικό σας σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (πχ εάν δημοσιεύετε  αγγελίες  και δεν θέλετε να  ενοχλούν  στο σταθερό ή το κινητό σας σε ακατάλληλες ώρες ή όταν  η αγγελία σας θα έχει πλέον λήξει)  

3. 
Πώς μπορώ να ακούω τα μηνύματα του τηλεφωνητή μου από το σταθερό ή το κινητό μου τηλέφωνο;

Τα μηνύματα του τηλεφωνητή σας μπορείτε να τα ακούσετε με τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους:

  1.  Είτε από το ίδιο το Viva! Number σας (που είναι ρυθμισμένο στην υπηρεσία «Τηλεφωνητής»). Σε αυτή την περίπτωση καλείτε τον αριθμό 123 και στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες.
  2.  Είτε από οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο. Σε αυτή την περίπτωση έχετε πρόσβαση στον τηλεφωνητή σας καλώντας πρώτα στον αριθμό 211 770 0123 και στη συνέχεια ακολουθείτε τις οδηγίες.

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης και ρύθμισης τηλεφωνητή

 

4. 
Σε ποιό e-mail θα λαμβάνω τα μηνύματα του τηλεφωνητή μου;
Τα λαμβάνετε στο email που έχετε πραγματοποιήσει εγγραφή.      
5. 
Σε τι μορφή θα λαμβάνω στο e-mail μου τα μηνύματα του τηλεφωνητή; Τι θα χρειαστώ για να μπορέσω να τα ακούσω;
Τα μηνύματα είναι συννημένα αρχεία στο email, σε μορφή mp3 (χαμηλή ποιότητα, μικρό μέγεθος) και au (υψηλή ποιότητα, μεγαλύτερο μέγεθος). Μπορείτε να τα ακούσετε είτε μέσα από το Viva Mail (Gmail) καθώς έχει ενσωματωμένο player, είτε να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας και να τα ακούσετε με το πρόγραμμα της αρεσκείας σας (Windows Media Player, Media Player Classic, WinAmp κλπ κλπ)
6. 
Ποιά είναι η χρέωση για την υπηρεσία FollowMe;
Για την υπηρεσία  δεν υπάρχει  τέλος ενεργοποίησης ή πάγια χρέωση. Χρεώνεστε μόνο όταν γίνει η εκτροπή και εξαρτάται από το ποιό είναι το τηλέφωνο προς το οποίο την έχετε  ενεργοποιήσει  (πχ αν έχετε επιλέξει την εκτροπή σε ένα άλλο σταθερό σας τηλέφωνο, τότε υφίσταται χρέωση κλήσης προς σταθερό τηλέφωνο).
Για να δείτε αναλυτικά  την χρέωση προς όλους τους προορισμούς πατήστε  εδώ 
Εφόσον  απαντήσετε  την κλήση, το κόστος για την συνολική διάρκεια της κλήσης  θα αφαιρείται κάθε φορά από τα Viva Points που έχετε στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. 
Σημειώστε ότι εάν η κλήση απαντηθεί από τον Viva τηλεφωνητή σας (Viva VoiceMail) δεν θα χρεωθείτε τίποτα. Αν η κλήση απαντηθεί όμως από άλλον τηλεφωνητή (π.χ. του κινητού σας) η κλήση θα χρεωθεί βάσει τιμοκαταλόγου για όση ώρα διαρκέσει.
7. 
Tι γίνεται εάν έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία FollowMe, αλλά δεν έχω αρκετά Viva Points στο ηλεκτρονικό μου πορτοφόλι;
Εάν έχετε ενεργοποιήσει την εκτροπή στο VoiceMail σας θα απαντήσει ο τηλεφωνητήςσας. Αν έχετε ενεργοποιήσει την εκτροπή σε οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνό σας το τηλέφωνο δεν θα χτυπήσει.
8. 
Εάν δεν απαντήσω σε κανένα από τα τηλέφωνα που έχω δηλώσει να γίνει εκτροπή θα χρεωθώ κάτι;
Όχι, δεν έχετε καμιά χρέωση αν δεν απαντηθεί η κλήση. Επίσης, δεν υπάρχει χρέωση όταν η κλήση απαντηθεί από υπηρεσία Viva (Viva! VoiceMail, Viva! VoIP, Viva! Number δικό σας ή τρίτου).
9. 
Ποιες μορφές εκτροπής καλύπτει η υπηρεσία Follοw Me;
Μπορείτε  να ρυθμίσετε  την εκτροπή με  τους δύο ακόλουθους τρόπους : 
  • Σειριακά:  δηλαδή η  κλήση  θα εκτρέπεται σε κάθε ένα από  τα τηλεφωνικά νούμερα που θέλετε με την σειρά που έχετε ορίσει και με χρόνο (time out)  που έχετε ορίσει  
  • Ταυτόχρονα:  δηλαδή  η κλήση εκτρέπεται ταυτόχρονα την ίδια στιγμή σε όλα τα  τηλέφωνα που θέλετε μέχρι να απαντηθεί από κάποιο από  αυτά. 

Και στις δύο περιπτώσεις  αν η κλήση δεν απαντηθεί,  μπορείτε  να επιλέξετε  προώθηση στον τηλεφωνητή σας (VoiceMail) .

 
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert