Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!

Click2Call - Εκκίνηση τηλεφωνικής κλήσης μέσω web

Click2Call

Η υπηρεσία «Click2Call» δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του website σας ενώ σερφάρουν σε αυτό να πραγματοποιούν δωρεάν τηλεφωνική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο µε κάποιο εκπρόσωπό σας.

Σε εµφανές σηµείο κάθε σελίδας που επισκέπτεται ο χρήστης µπορεί να τοποθετηθεί κώδικας της εφαρμογής «Click2Call». Με την επιλογή του χρήστη, εµφανίζεται ένα νέο παράθυρο, στο οποίο ο χρήστης συµπληρώνει τον τηλεφωνικό του αριθµό και εν συνεχεία επιβεβαιώνει την επιθυµία του για την πραγµατοποίηση της κλήσης. Την ίδια στιγμή, αυτοματοποιημένος μηχανισμός καλεί ταυτόχρονα το τηλέφωνο του χρήστη και το τηλέφωνο της εταιρίας σας ώστε να πραγματοποιηθεί η συνομιλία.

Η εγκατάσταση της εφαρμογής στο website σας μπορεί να γίνει άμεσα και απλά χωρίς να απαιτείται κάποια πρόσθετη επένδυση σε τεχνική υποδομή. Δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας.

Click2Call Live DemoLive Demo

Πατήστε στο εικονίδιο στα δεξιά για να μιλήσετε με εκπρόσωπο του Viva!

Πλεονεκτήματα

Η υπηρεσία Click2Call αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα προηγμένο μέσο επικοινωνίας, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα:

  • να παρέχετε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες ή/και τους δυνητικούς πελάτες σας.
  • να ανταποκρίνεστε άμεσα (σε πραγματικό χρόνο) σε απορίες/προβλήματα των πελατών σας, επισπεύδοντας την διαδικασία αγοράς
  • να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας

Οσο η αγορά τείνει να ωθεί τους καταναλωτές από τα φυσικά σημεία πώλησης στο online περιβάλλον, η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μέσα από το web αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Με την υπηρεσία Click2Call ένας απλός επισκέπτης του website σας μπορεί να μετατραπεί σύντομα σε ένα ικανοποιημένο πελάτη.

Πώς λειτουργεί

Η υπηρεσία «Click2Call» χωρίζεται σε 3 στάδια λειτουργίας:

  • Στάδιο 1ο / Web Application: Με την προσθήκη κώδικα που καλεί την εφαρμογή, εμφανίζεται το παράθυρο στον τελικό επισκέπτη της ιστοσελίδας σας ο οποίος και συμπληρώνει το τηλέφωνό στο οποίο επιθυμεί να δεχτεί την κλήση, ο µηχανισµός καλεί ένα Web Service, το οποίο αναλαµβάνει τη διασύνδεση µε την τηλεπικοινωνιακή υποδοµή του Viva.
  • Στάδιο 2ο / Routing: To Viva µέσω του VoIP Gateway που διαθέτει, δροµολογεί την κλήση σε έναν προκαθορισµένο τηλεφωνικό αριθµό που έχετε επιλέξει (call center στο οποίο απαντούν οι Agents της εταιρίας σας).
  • Στάδιο 3ο / Conference: Mε την κλήση προς τον Agent και τον επισκέπτη της ιστοσελίδας, υλοποιείται η τηλεφωνική σύνδεση.

Δυνατότητες

  • Η υπηρεσία υποστηρίζει κλήσεις προς όλη την Ελλάδα και τους περισσότερους προορισμούς του εξωτερικού (σταθερά και κινητά) .Μέσω της τηλεπικοινωνιακής υποδοµής του Viva, μπορείτε να ορίσετε τους επιτρεπτούς προορισμούς από τους οποίους θέλετε να δέχεστε κλήσεις. Η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα ευέλικτη, επιτρέποντάς σας να µπλοκάρετε η/και να επιτρέψετε προορισµούς ανά πάσα στιγµή, επιλέγοντας ή απεπιλέγοντας ζώνες προορισμών.
  • Το εικαστικό και τα λεκτικά της φόρμας επικοινωνίας, είναι παραµετροποιήσιµα ανάλογα µε τις εκάστοτε ανάγκες σας, επιλέγοντας λογότυπο συγκεκριμένων διαστάσεων, χρώμα φόντου και χρώμα γραμματοσειράς.
  • Κίνηση Λογαριασμού για να παρακολουθείτε τις εκτελεσμένες κλήσεις
  • Δυνατότητα δρομολόγηση της κλήσης σε διαφορετικά τμήματα της εταιρίας σας, συνδυάζοντας πρόσθετες υπηρεσίες των Viva Numbers 

Διαχείριση

Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, εμφανίζεται η κονσόλα διαχείρισης της υπηρεσίας, όπου μπορείτε να ορίσετε το τηλεφωνικό νούμερό σας, τους επιτρεπόμενους προορισμούς ανά ζώνη (με αυτό τον τρόπο προστατεύστε απο τυχόν κακόβουλη χρήση, ρυθμίσεις του pop-up window που ανοίγει στους τελικούς σας πελάτες (όπως τίτλος, εισαγωγικό κείμενο, λογότυπο, χρώματα) κ.α.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε την κονσόλα διαχείρισης της υπηρεσίας.

Πατήστε εδώ για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία.

Ενδεικτικοί Πελάτες:




(πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση)
Πελάτης:Eurobank
Υλοποίηση:

Το Viva έχει εγκαταστήσει εφαρμογή Click2Call στο e-banking της Eurobank, για την εξυπηρέτηση των πελατών της τράπεζας. Με το Click2Call του Viva οι πελάτες της τράπεζας δεν χρεώνονται για την επικοινωνία τους με την τράπεζα, και το κόστος που επωμίζεται η Eurobank είναι πολύ μικρότερο από το κόστος της αστικής κλήσης.

  
 
Αν ενδιαφέρεστε για οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες Viva Business, επικοινωνήστε με το business@viva.gr ή καλέστε 13855 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Livefeeds3
Webphony By Viva
Vodafone / OgilvyOne
spacemonkey
Webphony By Viva
Comsote / OgilvyOne
Viva Phone
Co-Branded
ΤΟ ΒΗΜΑ
Viva Phone
Co-Branded
ΤΑ ΝΕΑ
Viva Phone
Co-Branded
IN.GR
Free Phone booths
Co-Branded
Τhe Mall Athens
Έρευνες Εκλογών
CATI
Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
Alert