Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!

Call Center (Queue & IVR)

Τα τηλεφωνικά μενού (Interactive Voice Response – IVR), η αυτόματη κατανομή κλήσεων (Automatic Call Distribution – ACD) και οι ουρές αναμονής κλήσεων (Queues) είναι τα βασικά εργαλεία στη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων. Εκτός από την σημαντική βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης σας, εξασφαλίζουν ότι θα μπορείτε να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις κλήσεις σας, ακόμα και τις ώρες απρόσμενης αιχμής.

Βασικά Χαρακτηριστικά


Το Viva είναι ο πρώτος πάροχος στης Ελλάδα που διαθέτει IVRs, ACD και Queues σαν υπηρεσία (SaaS), χωρίς να απαιτείται να εγκαταστήσετε εξοπλισμό στο χώρο σας! Η υποδομή μας υποστηρίζει:

Ηχητικά μηνύματα:

  • προ-ηχογραφημένα, σε studio με φωνή επιλογής του πελάτη
  • ηχογράφηση με ένα απλό μικρόφωνο μέσα από το Viva.gr με flash recorder
  • με απλή κλήση σε τηλεφωνικό νούμερο του Viva με χρήση κωδικού
  • παραγόμενα δυναμικά από συνθέτες ομιλίας (Speech Synthesizer) με 4 διαφορετικές φωνές!

Επιλογές πελατών στα φωνητικά μενού (IVRs):

  • με DTMF (πάτημα ενός ή περισσότερων πλήκτρων στο τηλέφωνο)
  • με ASR (Automatic Speech Recognition – αναγνώριση φωνής)
  • με ηχογράφηση του καλούντα (λειτουργία αυτόματου τηλεφωνητή)



Δέντρο επιλογών των φωνητικών μενού (IVRs):

Ουρές αναμονής κλήσεων (Queues):

  • απεριόριστο μέγεθος ουράς αναμονής
  • μουσική υπόκρουση κατά την αναμονή
  • δυνατότητα εξόδου από την αναμονή με πάτημα πλήκτρου, με την εκπνοή μέγιστου χρόνου αναμονής, όταν δεν υπάρχουν agents να απαντήσουν τις κλήσεις
  • ελεγχόμενη έξοδος από την αναμονή, προς άλλο τηλεφωνικό νούμερο, IVR, ή άλλο Queue
  • δυνατότητα ενημέρωσης των πελατών για τη θέση τους μέσα στην ουρά αναμονής (πχ. «είστε τέταρτος στη σειρά»)
  • δυνατότητα ενημέρωσης των πελατών για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής (πχ. «ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 2 λεπτά»)

Τηλεφωνικοί εκπρόσωποι (agents) στις ουρές αναμονής κλήσεων (Queues):

  • απεριόριστο πλήθος agents
  • οι agents μπορούν να «μπαίνουν» και να «βγαίνουν» δυναμικά, ενώ τους δίνεται και η δυνατότητα PAUSE (δηλαδή να μην δέχονται κλήσεις για λίγο, χωρίς όμως να βγούν από το σύστημα – οι agents διαλέγουν και τον λόγο της παύσης)
  • κατανομή των κλήσεων μεταξύ των agents με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (least calls, least recent, round-robin, κλπ)
  • Οι agents μπορούν να έχουν είτε μόνιμη κλήση με το σύστημα και να ακούν μουσική μεταξύ των κλήσεων, ή το τηλέφωνο τους να κουδουνίζει σε κάθε κλήση
  • Παρακολούθηση, real-time μέσω φιλικών ιστοσελίδων:
    • των agents που είναι ενεργοί σε κάθε ουρά αναμονής
    • των κλήσεων που βρίσκονται σε αναμονή
    • στατιστικών στοιχείων της τελευταίων 10 λεπτών, 1 ώρας, 3 ωρών και μέρας (δίνονται: average wait time, average abandon time, average talk time, answered calls, abandoned calls, exited calls, timed-out calls)
    • της παραγωγικότητας των agents

Γιατί να χρησιμοποιήσω το Viva;

  1. Απεριόριστος αριθμός ταυτόχρονων κλήσεων
    Το Viva δεν έχει περιορισμό ταυτόχρονων κλήσεων. Ποτέ δεν θα δοθεί σήμα κατειλημμένου στις εισερχόμενες κλήσεις σας, ακόμα κι αν αυτές φθάσουν σε εκατοντάδες ή χιλιάδες ταυτόχρονες κλήσεις.
  2. Μεγάλη ευελιξία
    Οι agents σας μπορούν, αν το επιλέξετε, να εργάζονται και από το σπίτι τους ή από πολλά διαφορετικά σημεία. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ποιοι από τους agents σας έχουν αυτή τη δυνατότητα και σε ποια τηλέφωνα τους το επιτρέπετε. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορείτε πλέον να αντιδράτε στις απρόβλεπτα μεγάλες ώρες αιχμής προσθέτοντας agents, όπου κι αν βρίσκονται.
  3. Πολύ μικρό κόστος
    Δεν υπάρχουν πάγια μηνιαία τέλη για τη χρήση ή την συντήρηση της υποδομής, των διασυνδέσεων της, κλπ. Πληρώνετε μόνο αυτό που χρησιμοποιείτε, όταν το χρησιμοποιείτε και για την ποσότητα που το χρησιμοποιείτε.
  4. Μεγάλη ευκολία
    Δεν απαιτείται να γίνει κανενός είδος εγκατάσταση (hardware ή software) στο χώρο σας. Δεν απαιτείται να έχετε κανενός είδους τεχνική εμπειρία ή γνώση.

Οι παραπάνω υπηρεσίες διατίθενται ΔΩΡΕΑΝ με κάθε Viva Number. Αποκτήστε τώρα το δικό σας, ή διαβάστε περισσότερα για τα Viva Numbers


 
Αν ενδιαφέρεστε για οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες Viva Business, επικοινωνήστε με το business@viva.gr ή καλέστε 13855 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Livefeeds3
Webphony By Viva
Vodafone / OgilvyOne
spacemonkey
Webphony By Viva
Comsote / OgilvyOne
Viva Phone
Co-Branded
ΤΟ ΒΗΜΑ
Viva Phone
Co-Branded
ΤΑ ΝΕΑ
Viva Phone
Co-Branded
IN.GR
Free Phone booths
Co-Branded
Τhe Mall Athens
Έρευνες Εκλογών
CATI
Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
Alert