Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!

Case Study: Free Phone booths - The MALL Athens

Εταιρία:Lamda Olympia Village (ΤΗΕ MALL ATHENS)
Περιγραφή:The Mall Athens - Free Phone Booths
Διάρκεια: 2007-2009

Περιγραφή

Το «Viva 801 Phone» υπήρξε μια καινοτομική υπηρεσία VoIP τηλεφωνίας, καθώς για πρώτη φορά επέτρεψε στους καταναλωτές να τηλεφωνούν από το σταθερό τους τηλέφωνο προς όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό με αστική χρέωση. Η χρήση της υπηρεσίας γίνεται μέσα από την υπάρχουσα τηλεφωνική σύνδεση που διαθέτει ο καταναλωτής, χωρίς να απαιτείται η χρήση υπολογιστή και χωρίς κανενός είδους δέσμευση (χωρίς συμβόλαιο, χωρίς κάρτες και χωρίς 2ο τηλεφωνικό λογαριασμό). Για την πρόσβαση στην υπηρεσία το μόνο που απαιτούνταν ήταν η πληκτρολόγηση ενός αριθμού σειράς 801 πριν από κάθε κλήση (σημ.: πλέον από τις αρχές του 2009 η υπηρεσία διατίθεται μέσω κλήσης στον αριθμό 14801)

Η υπηρεσία πακετοποιήθηκε και προωθήθηκε από κοινού με το ΤheMall Athens στους επισκέπτες του, μέσω εντύπου που διανέμεται μέσα στο εμπορικού κέντρου (co-branded υπηρεσία). Στο πλαίσιο προώθησης της υπηρεσίας τοποθετήσαμε εντός του εμπορικού κέντρου 6 τηλεφωνικούς θαλάμους από όπου όλοι οι επισκέπτες, μέσω της υπηρεσίας μπορούν ελεύθερα να τηλεφωνούν εντελώς δωρεάν προς όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσω της υπηρεσίας Viva Phone.

Στρατηγική Υλοποίησης /Μηχανισμός

Ανατρέψαμε τον παραδοσιακό τρόπο προσέγγισης του κοινού σε εξωτερικούς χώρους. Δεδομένου ότι ο κόσμος στο εμπορικό κέντρο είναι πολυπληθής και συνήθως βιαστικός, χρησιμοποιήσαμε την αντίστροφη οδό προσέγγισης: αντί να τους προσεγγίσουμε εμείς, τους κάναμε να μας προσεγγίσουν αυτοί, προσφέροντάς τους κάτι που θα είχε value για τους ίδιους. Έτσι, τοποθετήσαμε 6 τηλεφωνικούς θαλάμους, και δώσαμε προς όλους τη δυνατότητα να τηλεφωνούν εντελώς δωρεάν και χωρίς καμία δέσμευση σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, 24 ώρες το 24ωρο. Οταν ο επισκέπτης μπαίνει στο θάλαμο, η αφίσα που υπάρχει μέσα σε αυτόν:

  • τον ενημερώνει/εκπαιδεύει για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει για να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία δωρεάν από το θάλαμο ή και αργότερα από το σπίτι του.
  • τον προτρέπει να προμηθευτεί το έντυπο που διανέμεται από τα stands που υπάρχουν έξω από το θάλαμο, προκειμένου να τηλεφωνεί φθηνά και από το σπίτι του.

Αποτελέσματα

Η θερμή αποδοχή των επισκεπτών του εμπορικού κέντρου για την ενέργεια είχε σαν αποτέλεσμα τη μόνιμη εγκατάσταση των θαλάμων στο TheMall Athens (αντί των 2 μηνών που προβλέπονταν αρχικά). 

Όχι μόνο καταφέραμε να τραβήξουμε τον προσοχή του κοινού, να το κάνουμε να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και να εκπαιδευτεί γύρω από αυτή, αλλά παράλληλα οδηγήσαμε την υπηρεσία Viva Phone να «αυτοπροωθείται» καθώς:

  • όλοι οι τηλεφωνικοί θάλαμοι κατά το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων είναι μόνιμα κατειλημμένοι
  • από μόνοι τους οι επισκέπτες αναζητούν το ενημερωτικό έντυπο της υπηρεσίας για να κάνουν χρήση από το σπίτι τους
  • περισσότερα από 6.000.000 έντυπα έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα μέσα από τους θαλάμους, ενώ δεκάδες χιλιάδες είναι οι καταναλωτές που έχουν κάνει χρήση της υπηρεσίας από το σπίτι.

Δημιουργικό Υλικό


Σημ: Κάντε κλικ στις εικόνες για μεγαλύτερο μέγεθος. Στην μεγάλη εικόνα κάνοντας κλικ στο δεξί ή το αριστερό μέρος αλλάζετε εικόνες σαν slideshow.



Θάλαμοι

Αφίσα

Αφισέτα έξω από τον θάλαμο για την προτροπή παραλαβής εντύπου
 

Αφισέτα οδηγιών για κλήσεις από το θάλαμο

Καταχώριση και advertorial στο «TheMall Μagazine»

‘Εντυπο
 

Εντυπο

Πρόγραμμα προώθησης στο TheMall Athens

Πρόγραμμα προώθησης στο TheMall Athens
 
Αν ενδιαφέρεστε για οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες Viva Business, επικοινωνήστε με το business@viva.gr ή καλέστε 13855 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Livefeeds3
Webphony By Viva
Vodafone / OgilvyOne
spacemonkey
Webphony By Viva
Comsote / OgilvyOne
Viva Phone
Co-Branded
ΤΟ ΒΗΜΑ
Viva Phone
Co-Branded
ΤΑ ΝΕΑ
Viva Phone
Co-Branded
IN.GR
Free Phone booths
Co-Branded
Τhe Mall Athens
Έρευνες Εκλογών
CATI
Α.Σ.Ο.Ε.Ε.
Alert