
Spacemonkey για την OgilvyOne
Για την προώθηση των προγραμμάτων Multi της COSMOTE, σχεδιάστηκε ένα advergame το οποίο εξελίχτηκε σε μια από τις πιο επιτυχημένες viral καμπάνιες που έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα.
Κλειδί της επιτυχίας αυτής αποτέλεσε το χιουμοριστικό της σενάριο σύμφωνα με το οποίο ο Μάρκος, μια μαϊμού που είχε συμμετάσχει σε πειραματικές πτήσεις της NASA στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, χάθηκε στο διάστημα κατά τη διάρκεια μιας μυστικής αποστολής στον Άρη! Έπειτα από 40 ολόκληρα χρόνια, οι επιστήμονες λαμβάνουν έναν αναπάντεχο μήνυμα από τον Μάρκο, ο οποίος ζητά απελπισμένα να γυρίσει στη Γη... Η απεγνωσμένη έκκληση βοήθειας της άτυχης μαϊμούς αποτέλεσε και την απαρχή μιας πλούσιας interactive εμπειρίας που καλούνταν να «ζήσουν» οι χρήστες στο www.spacemonkey.gr
Το σενάριο του παιχνιδιού ζητάει από τον επισκέπτη να βοηθήσει τον Μάρκο να επιστρέψει στην γη κατευθύνοντας το διαστημόπλοιό του και πυροβολώντας μετεωρίτες, χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα του κινητού του. Το παιχνίδι παίρνει τηλέφωνο τον επισκέπτη, ο οποίος με τα πλήκτρα 2,4,8,6 του κινητού του κατευθύνει το διαστημόπλοιο, και με το πλήκτρο 5 πυροβολεί τους μετεωρίτες.
Τεχνική υλοποίηση
Ο χρήστης δίνει τον αριθμό του κινητού του στο flash movie, το οποίο με την σειρά του ενημερώνει μέσω web services την υποδομή τηλεφωνίας του Viva να κάνει κλήση στο κινητό του. Αφού απαντούσε την κλήση ο επισκέπτης, άκουγε τον Μάρκο να του δίνει οδηγίες για το πιλοτάρισμα του διαστημοπολοίου. Ο χρήστης πατούσε τα πλήκτρα του κινητού του, το Viva αναγνώριζε τα DTMF signals και τα μετέτρεπε σε εντολές κίνησης στο flash movie, τις οποίες έβλεπε ο χρήστης στην οθόνη του υπολογιστή του. Έτσι κάθε φορά που ο χρήστης πατούσε π.χ. το πλήκτρο 5 στο κινητό του, έβλεπε το διαστημόπλοιο στον υπολογιστή του να πυροβολεί!
Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία:
- Η πρώτη και μοναδική ως τώρα υλοποίηση τεχνολογίας αναγνώρισης ψηφίων κινητού τηλεφώνου για για χειρισμό flash game σε Ελλάδα και εξωτερικό!
- Πάνω από 250.000 unique visitors σε 365.000 επισκέψεις (google analytics)
- Πάνω από 400.000 τηλεφωνικές κλήσεις σε 320.000 διαφορετικά τηλεφωνικά νούμερα
- 10.000+ επισκέπτες έστειλαν την Viral campaign σε μέχρι 5 φίλους τους ο καθένας