Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 


Tί είναι το IVR ;
To IVR σας επιτρέπει να δημιουργήσετε Interactive Voice Response (IVR) Systems, δηλαδή αυτοματοποιημένα τηλεφωνικά μενού με τα οποία μπορείτε να διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις στην επιχείρησή σας ή ακόμα και στο σπίτι σας.

Οι επιλογές που έχουνε οι χρήστες στα φωνητικά μενού(IVRS):
  • με DTMF (πάτημα ενός ή περισσότερων πλήκτρων στο τηλέφωνο)
  • με ASR (Automatic Speech Recognition – αναγνώριση φωνής)
  • με ηχογράφηση του καλούντα (λειτουργία αυτόματου τηλεφωνητή)

Ο καλών έχει τη δυνατότητα να εισάγει DTMF ψηφία από το τηλέφωνο του και έτσι να περιηγηθεί μέσα στο τηλεφωνικό PBX .

Διαθέσιμες επιλογές κατά τη δημιουργία των φωνητικών μενού (IVRs):

  • απεριόριστο πλήθος ερωτήσεων
  • απεριόριστη πολυπλοκότητα στις διακλαδώσεις του
  • σύνδεση με web services του πελάτη για την αυτόματη παραγωγή και επεξεργασία των επιλογών on-the-fly 
  • δυνατότητα παραγωγής VXML (Voice XML) από web services του πελάτη





 
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert