Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 
Viva! Queue
Φτιάξτε μόνοι σας το τηλεφωνικό σας κέντρο εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Viva Queue, θα πρέπει να έχετε Viva Number.

Αν έχετε ήδη Νούμερο,
Πατήστε Εδώ
Viva Queue: Τηλεφωνικό κέντρο χωρίς εξοπλισμό!!

Με την υπηρεσία Viva Queue μπορείτε να μετατρέψετε το Viva Number σας σε ουρά αναμονής κλήσεων με πολλές δυνατότητες, ουσιαστικά δημιουργώντας το δικό σας τηλεφωνικό κέντρο (call center) online και εύκολα, με μηδενικό επιπλέον κόστος. Με την Διαχείριση Εκπροσώπων ορίζετε εσείς τους εκπροσώπους (agents) που θα απαντούν τις εισερχόμενες κλήσεις, και από που θα τις απαντούν (από τα γραφεία σας, ή ακόμα και από τα σπίτια τους!) και το Viva αναλαμβάνει τα υπόλοιπα!

Ουρές αναμονής κλήσεων (Queues):

  • απεριόριστο μέγεθος ουράς αναμονής
  • μουσική υπόκρουση κατά την αναμονή
  • δυνατότητα εξόδου από την αναμονή με πάτημα πλήκτρου, με την εκπνοή μέγιστου χρόνου αναμονής, όταν δεν υπάρχουν agents να απαντήσουν τις κλήσεις
  • ελεγχόμενη έξοδος από την αναμονή, προς άλλο τηλεφωνικό νούμερο, IVR, ή άλλο Queue
  • δυνατότητα ενημέρωσης των πελατών για τη θέση τους μέσα στην ουρά αναμονής (πχ. είστε τέταρτος στη σειρά)
  • δυνατότητα ενημέρωσης των πελατών για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής (πχ. ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 2 λεπτά)

Τηλεφωνικοί εκπρόσωποι (agents) στις ουρές αναμονής κλήσεων (Queues):

  • απεριόριστο πλήθος agents
  • οι agents μπορούν να "μπαίνουν" και να "βγαίνουν" δυναμικά, ενώ τους δίνεται και η δυνατότητα PAUSE (δηλαδή να μην δέχονται κλήσεις για λίγο, χωρίς όμως να βγούν από το σύστημα – οι agents διαλέγουν και τον λόγο της παύσης)
  • κατανομή των κλήσεων μεταξύ των agents με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (least calls, least recent, round-robin, κλπ)
  • Οι agents μπορούν να έχουν είτε μόνιμη κλήση με το σύστημα και να ακούν μουσική μεταξύ των κλήσεων, ή το τηλέφωνο τους να κουδουνίζει σε κάθε κλήση
  • Παρακολούθηση, real-time μέσω φιλικών ιστοσελίδων:
    • των agents που είναι ενεργοί σε κάθε ουρά αναμονής
    • των κλήσεων που βρίσκονται σε αναμονή
    • στατιστικών στοιχείων της τελευταίων 10 λεπτών, 1 ώρας, 3 ωρών και μέρας (δίνονται: average wait time, average abandon time, average talk time, answered calls, abandoned calls, exited calls, timed-out calls)
    • της παραγωγικότητας των agents

    Διαβάστε περισσότερα για τα πλεονεκτήματα του VoIP τηλεφωνικού κέντρου


Τα ηχητικά που θα ακούν οι πελάτες σας μπορείτε να τα δημιουργήσετε με 4 διαφορετικούς τρόπους (ανέβασμα αρχείου, ηχογράφηση από τον υπολογιστή σας, συνθέτης ομιλίας, ή τηλεφωνική κλήση) -
δείτε περισσότερα για την διαχείριση ηχητικών.

Η υπηρεσία διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ με κάθε Viva Number!
 
 
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert