Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 
 
Συχνές Ερωτήσεις για την χρήση της Υπηρεσίας Viva Free Phone
1. 
Ποια είναι η χρέωση της υπηρεσίας Viva Free Phone;
Μέσω της υπηρεσίας που υποστηρίζεται με το νούμερο 14801 (και έχοντας καλέσει πρώτα τον αριθμό 14801): όλες οι κλήσεις σας, προς οποιοδήποτε σημείο του κόσμου κι αν καλείτε έχουν ενιαία χρέωση 1,90 €/λεπτό με το ΦΠΑ).
2. 
Τι είναι η Υπηρεσία Viva Free Phone;
Πρόκειται για υπηρεσία Τηλεφωνίας, η οποία σας επιτρέπει, χωρίς συμβόλαιο, χωρίς πάγιο και χωρίς 2ο λογαριασμό να μιλάτε από σταθερό τηλέφωνο, σχεδόν στο σύνολο των προορισμών ανά τον κόσμο (σταθερά και κινητά τηλέφωνα) με ενιαία χρέωση 1,90€/λεπτό ( με το ΦΠΑ)

Την πρώτη φορά που καλείτε, σας δίνεται η δυνατότητα 500 ωρών χρόνου ομιλίας μέσω της υπηρεσίας Θυμηθείτε ότι: Για να μιλάτε μέσω της υπηρεσίας πρέπει πάντα να καλείτε πρώτα τον αριθμό 14801 (ή το όποιο άλλο νούμερο υποστηρίζει εκάστοτε την υπηρεσία Viva Free Phone)

Βάσει του αριθμού κλήσης 14801, η υπηρεσία υπάγεται στις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης
3. 
Πώς μπορώ να πραγματοποιώ κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone;
Για να τηλεφωνείτε μέσω της υπηρεσίας ακολουθήστε τα εξής απλά βήματα:
- Καλέστε από το σταθερό σας το 14801
- Πατήστε 1 για  οδηγίες στα ελληνικά
- Πληκτρολογήστε τον αριθμό που θέλετε να καλέσετε  και μετά πατήστε δίεση (#)  
4. 
Θα πληρώνω πάγιο για τη χρήση της υπηρεσίας Viva Free Phone;
Όχι. Δεν χρειάζεται να πληρώνετε κανένα πάγιο.
5. 
Απαιτείται κάποιο συμβόλαιο για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Viva Free Phone;
Όχι. Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται συμβόλαιο.
6. 
Πρέπει να γραφτώ συνδρομητής στο Viva, για να μπορώ να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Viva Free Phone;
Όχι. Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν χρειάζεται να γραφτείτε συνδρομητής στο Viva.
7. 
Σε ποιες περιοχές της Ελλάδας είναι διαθέσιμη η Υπηρεσία Viva Free Phone;
Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη πανελλαδικά. Μπορείτε να τηλεφωνείτε από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεστε  προς όλο τον κόσμο.
8. 
Σε ποιους προορισμούς μπορώ να καλέσω μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone;
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για να πραγματοποιείτε κλήσεις προς σταθερά και κινητά τηλέφωνα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Για να δείτε αναλυτικά τους επιτρεπτούς προορισμούς ανατρέξτε στην ενότητα «Διαθέσιμοι Προορισμοί».
9. 
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Viva Free Phone για να καλέσω προς νούμερα υψηλής χρέωσης;
Όχι, η υπηρεσία δεν επιτρέπει κλήσεις σε Premium τηλεφωνικά νούμερα (π.χ. τηλεφωνικά νούμερα της μορφής 90 ΧΧΧ ΧΧΧΧΧ, 118ΧΧΧ κοκ )
10. 
Μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone μπορώ να καλώ μόνο προς ένα τηλεφωνικό νούμερο ή και σε περισσότερα τηλεφωνικά νούμερα;
Μέσω της υπηρεσίας μπορείτε να καλείτε όχι μόνο σε ένα, αλλά σε οσαδήποτε τηλεφωνικά νούμερα επιθυμείτε αρκεί αυτά να εντάσσονται μέσα στους επιτρεπτούς προορισμούς (Για να δείτε αναλυτικά τους επιτρεπτούς προορισμούς, ανατρέξτε στην ενότητα «Διαθέσιμοι Προορισμοί»)
11. 
Έχω Full LLU με κάποιον εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Μπορώ να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Viva Free Phone;
Αυτό εξαρτάται από την πολιτική διασυνδέσεων του εναλλακτικού τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό σας πάροχο προκειμένου να ενημερωθείτε για το αν δίνει τη δυνατότητα κλήσης προς το συγκεκριμένο 14801 νούμερο της υπηρεσίας Viva Free Phone, ή και προς άλλα νούμερα της υπηρεσίας Viva Free Phone.
12. 
Έχω συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας με κάποιον εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό πάροχο και έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία Προεπιλογής. Πρέπει να ακολουθήσω κάποια άλλη διαδικασία για να τηλεφωνήσω μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone;
Όχι. Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια που περιγράφτηκε πιο πάνω. ‘Ομως στην περίπτωση που ο εναλλακτικός πάροχος που έχετε δεν επιτρέπει κλήσεις προς 14801 νούμερo τότε για χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Viva Free Phone, πρώτα καλείτε βάζοντας το πρόθεμα 1777 (προεπιλογή ΟΤΕ) και στη συνέχεια καλείτε το 14801.
13. 
Πώς θα πληρώνω το λογαριασμό για τη χρήση της Υπηρεσίας Viva Free Phone? Π.χ.: Που εμφανίζονται οι χρεώσεις προς το νούμερο 14801 ;
Το κόστος για την πραγματοποίηση όλων των κλήσεων μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα εμφανίζεται στον λογαριασμό ΟΤΕ, και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία «Άλλες Κλήσεις».
14. 
Λαμβάνω 2 τηλεφωνικούς λογαριασμούς γιατί έχω συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας με κάποιον εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Σε ποιό λογαριασμό θα βλέπω τη χρέωση για κλήσεις που πραγματοποιώ μέσω του Viva Free Phone;
Η χρέωση για τις κλήσεις που πραγματοποιείτε θα εμφανίζεται πάντα στο λογαριασμό του ΟΤΕ.
15. 
Πρέπει να καλώ πάντα το 14801 κάθε φορά που πραγματοποιώ μία κλήση μέσω της υπηρεσίας ή αυτή ενεργοποιείται αυτόματα με την πρώτη φορά που τη χρησιμοποιώ;
Η υπηρεσία Viva Free Phone  ΔΕΝ ενεργοποιείται και απενεργοποιείται. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία, θα πρέπει πάντα να καλείτε πρώτα το νούμερο 14801 και στη συνέχεια καλείτε τον αριθμό που θέλετε. Με αυτό τον τρόπο η κλήση σας προς οποιοδήποτε προορισμό επιλέξετε, θα έχει τη χρέωση της υπηρεσίας μας. Αν δεν καλέσετε πρώτα το 14801 προκειμένου να τηλεφωνήσετε, τότε η κλήση σας δεν έχει πραγματοποιηθεί μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone, και κατά συνέπεια σας χρεώνει ο ΟΤΕ ή ο πάροχος τηλεφωνίας που πιθανώς έχετε, βάσει των δικών τους τιμολογίων για τον προορισμό που επιλέξατε.
16. 
Πώς απενεργοποιώ την υπηρεσία Viva Free Phone;

Η υπηρεσία Viva Free Phone ΔΕΝ ενεργοποιείται και απενεργοποιείται.
Όταν π.χ θέλετε να χρησιμοποιήστε την υπηρεσία 14801 Viva Free Phone, πρέπει πάντα να καλείτε πρώτα το 14801, και στη συνέχεια πληκτρολογείτε  τον αριθμό που θέλετε.
Σε περίπτωση που δεν θέλετε να τηλεφωνείτε μέσω της υπηρεσίας Viva Free Phone, τότε απλά δεν  καλείτε  το νούμερο της υπηρεσίας μας αλλά καλείτε απευθείας τον αριθμό που επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση για το κόστος της κλήσης που πραγματοποιήσατε, σας χρεώνει ο ΟΤΕ ή ο πάροχος σταθερής τηλεφωνίας που έχετε, βάσει των δικών τους τιμολογίων για τον προορισμό που επιλέξατε.

17. 
Ενώ συνομιλούσα κανονικά, η κλήση μου τερματίστηκε απότομα και ακούστηκε το ηχητικό μήνυμα «Η κλήση σας ολοκληρώθηκε. Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία Viva Free Phone…”. Γιατί συνέβη αυτό;
Το μήνυμα αυτό ακούγεται όταν διακοπεί η τηλεφωνική σύνδεση. Συνήθως οφείλεται στο ότι ο συνομιλητής σας κατέβασε το ακουστικό του ή επειδή υπήρξε κάποιο προσωρινό πρόβλημα στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση αν θέλετε να συνεχίσετε τη συνομιλία σας θα πρέπει να ξανακαλέστε προς το συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό, ακολουθώντας και πάλι την ίδια διαδικασία.
18. 
Το Viva παρέχει κάποια αντίστοιχη υπηρεσία με αυτή του Viva Free Phone αλλά με προεπιλογή;
Όχι. Προς το παρόν δεν παρέχεται τέτοια υπηρεσία με προεπιλογή.
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert