Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
Γενικές Ερωτήσεις
1. 
Τί είναι τα Viva Points και πως λειτουργούν
Τα Viva  Points  είναι ένα είδος "ηλεκτρονικού νομίσματος" του Viva (μονάδες αγοράς) που σας επιτρέπουν  να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες που παρέχονται  μέσα από το Viva.gr.
Ολες οι  αγορές μέσα από το Viva.gr γίνονται με τη μορφή των Points.
Τα Viva Points  λειτουργούν ως εξής : 
  1. αρχικά  θα πρέπει να αποκτήστε Viva Points με ένα από τους  διαθέσιμους τρόπους που παρουσιάζονται στο Viva.gr. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά γεμίζετε το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι
  2. στη συνέχεια,  μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες Viva που διατίθενται μέσα από το Viva.gr  Το κόστος  για τη χρήση αυτών των υπηρεσιών θα  αφαιρείται κάθε φορά από τα Viva Points που έχετε διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι.

Για τη χρήση των υπηρεσιών, η  αντιστοιχία μεταξύ Viva Points  και € είναι η εξής:
1 Viva Point έχει αξία 0,01 €.
Κάθε φορά που κάνετε χρήση κάποιας υπηρεσίας μέσα από το Viva.gr  θα βλέπετε το  κόστος της  σε  Viva Points και την αντίστοιχη αξία της σε €.

2. 
Με ποιούς τρόπους μπορώ να αποκτήσω Viva Points;
Οι διαθέσιμοι τρόποι απόκτησης είναι οι ακόλουθοι:
  • Με χρήση Viva Wallet.
  • Με χρήση πιστωτικής κάρτας:  Μπορείτε  με ασφάλεια  να αγοράζετε Points με χρήση  οποιασδήποτε πιστωτικής κάρτας MasterCard , Viva , ή με κάρτα Euroline. Απλά επιλέξτε το πακέτο Viva Points που επιθυμείτε και στην συνέχεια ολοκληρώστε την διαδικασία  της συναλλαγής σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται .
3. 
Πόσα Viva Points μπορώ να αποκτήσω με κάθε τρόπο πληρωμής;
Για να ενημερωθείτε για τα διαθέσιμα πακέτων Viva Points ανά τρόπο πληρωμής, πατήστε εδώ.
 
4. 
Σε ποιές υπηρεσίες του Viva έχω πρόσβαση με χρήση Viva Points;
  • Viva Number: Μπορείτε να αποκτήστε το δικό σας νούμερο και να αποκτήστε πρόσβαση στο σύνολο των υπηρεσιών Viva που αυτό σας προφέρει (VoIP, Fax2Mail, FollowMe, VoiceMail)
  • Viva VoIP: Μπορείτε να τηλεφωνείτε μέσω internet όλο τον κόσμο πολύ φθηνότερα και με με υψηλή ποιότητα. (οι κλήσεις μεταξύ όλων των Viva VoIP συνδρομητών είναι ΔΩΡΕΑΝ)
  • Viva Fax2Mail: Μπορείτε να στέλνετε Fax από τον υπολογιστή σας. (Η δυνατότητα να λαμβάνετε Fax στο e-mail σας παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ.)
  • Viva FollowMe: Μπορείτε να εκτρέπετε τιε εισερχόμενες κλήσεις του Viva Number σας σε οποιοδήποτε τηλέφωνό σας (σταθερό, κινητό, στην Ελλάδα, στο εξωτερικό) για να μην χάνετε καμία κλήση!

 

5. 
Ποιός είναι ο λόγος που εφαρμόζετε το σύστημα με τα Viva Points; Εγώ τι κερδίζω με αυτό;

Το σύστημα των Viva Points εφαρμόστηκε  με κεντρικό γνώμονα κυρίως το δικό σας όφελος.
Όπως εξηγείται και πιο κάτω, τα Viva Points

  • είναι πιο λειτουργικός, πρακτικός  και ευέλικτος μηχανισμός
  • σας επιτρέπουν να έχετε πρόσβαση στο σύνολο των υπηρεσιών που διατίθενται μέσα από το Viva.gr  (και όχι σε μεμονωμένες  υπηρεσίες) 
  • σας επιτρέπουν να εξασφαλίσετε επιπλέον οικονομικό όφελος ( εκπτώσεις ή δώρα) στις ήδη προνομιακές τιμές των υπηρεσιών μας.

Συγκεκριμένα:

  • Οι υπηρεσίες που διατίθενται μέσα από το Viva.gr έχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, και επιπλέον ένα κοινό τους σημείο είναι ότι έχουν χαμηλή χρηματική αξία  (πχ: μπορείτε να κατεβάσετε τραγούδια,  να στείλετε SMS, να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω του Viva WebVoice, να αποκτήσετε πρόσβαση στην υπηρεσία Viva Fax2Mail). Έτσι πχ δεν θα ήταν καθόλου πρακτικό για εσάς να  χρησιμοποιείτε πχ κάθε φορά την πιστωτική σας κάρτα για να κατεβάσετε ένα τραγούδι (αξίας 0,95 €)  ή για να στείλετε ένα SMS (αξίας 0,01 €). κοκ  Επίσης δεν θα ήταν πρακτικά υλοποιήσιμο το να μπορείτε να προπληρώσετε για να κάντε  πχ μια τηλεφωνική κλήση μέσω της υπηρεσίας Viva WebVoice.

Ετσι τώρα,  αγοράζετε πακέτο από Viva Points, και στη συνέχεια τα ξοδεύετε για να  χρησιμοποιήστε  μεμονωμένα ή συνδυαστικά όλες τις υπηρεσίες  που παρέχονται μέσα από το Viva.gr. 

  • Τα Viva Points διατίθενται με την μορφή «πακέτων»
  • Ειδικότερα σε ότι αφορά τους Χρήστες της υπηρεσίας “Viva Extra Free Internet”, με το σύστημα αυτό όσο χρόνο σερφάρουν στο Internet κερδίζουν  αντίστοιχα ΔΩΡΕΑΝ Viva Points,  που τα  εξαργυρώνουν  για να χρησιμοποιούν όλες τις υπηρεσίες  που διατίθενται από το Viva.gr. Έτσι  ο χρήστης  της υπηρεσίας αυτής, ουσιαστικά κάνει Δωρεάν χρήση όλων  των υπηρεσιών  που παρέχονται με Viva Points (αξίας όσης και των  Viva Points διαθέτει  κάθε φορά στο ηλεκτρονικό  του πορτοφόλι) . 
6. 
Μπορώ να κάνω αγορά Viva Points ακόμη και αν βρίσκομαι στο εξωτερικό ώστε να χρησιμοποιήσω
τις υπηρεσίες Viva;
Ναι μπορείτε, μόνο εφόσον διαθέτετε πιστωτική κάρτα (Visa, MasterCard, Euroline) ή Paypal λογαριασμό.
7. 
Πώς μπορώ να δω τι πληρωμές ή αγορές έχω κάνει ή και τι υπόλοιπο Viva Points έχω στο
ηλεκτρονικό μου πορτοφόλι;
  • Από το My Viva / «Κινήσεις  λογαριασμού» μπορείτε  να βλέπετε αναλυτικά στοιχεία για τις συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει.
  • Στο πεδίο που  βρίσκεται πάνω  από το «My Profile»  θα βλέπετε πάντα  το υπόλοιπο των Viva Points που  είναι διαθέσιμα  στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι.
  • Παράλληλα, στο τέλος κάθε μήνα θα λαμβάνετε μέσω e-mail αναλυτικό statement
8. 
Πότε μπορεί να γίνει ακύρωση συναλλαγής και επιστροφή χρημάτων;
Ακύρωση συναλλαγής  με επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει  όταν  το Viva διαπιστώσει αποδεδειγμένα ότι ο καταναλωτής αδυνατεί να κάνει χρήση των υπηρεσιών  του.
Σε τέτοια περίπτωση και εφόσον ο πελάτης αιτηθεί την επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της συναλλαγής, το Viva  επιστρέφει στο ακέραιο το ποσό της συναλλαγής στον πελάτη .  
Επιστροφή χρημάτων γίνεται για όλους του τρόπους πληρωμής / αγοράς Viva Points (Πιστωτική Κάρτα, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό κλπ). Εξαίρεση αποτελεί η αγορά Viva Points με χρήση του αριθμού 14515 και αυτό γιατί οι καταναλωτές χρεώνονται στο λογαριασμό του τηλεπικοινωνιακού τους παρόχου και όχι απευθείας από το Viva.
9. 
Τα Viva Points έχουν χρονική διάρκεια μέσα στην οποία θα πρέπει να τα καταναλώσω από την
ημερομηνία αγοράς;
Oχι. Tα Viva Points δεν έχουν χρονικό περιορισμό χρήσης . Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε οποτεδήποτε θέλετε .
 
Aπόκτηση Viva Points μέσω Πιστωτικής Κάρτας.
1. 
Μπορώ να κάνω χρήση από οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα, οποιασδήποτε τράπεζας, κι αν έχω;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε κάρτα VISA ή MasterCard (οποιασδήποτε τράπεζας) καθώς και μέσω πιστωτικής κάρτας Euroline.

2. 
Πόσο ασφαλές είναι να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα από το website του Viva;

Για τις συναλλαγές σας μέσω του Viva.gr με χρήση πιστωτικής κάρτας, χρησιμοποιούνται οι πλέον σύγχρονες και προηγμένες μέθοδοι που εξασφαλίζουν στο μέγιστο δυνατό την ασφάλεια των συναλλαγών και τις πληροφορίες που διαβιβάζονται κατά την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Ειδικότερα οι τεχνολογίες που διέπουν το πληροφοριακό σύστημα του Viva.gr περιλαμβάνουν:

  • Την τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer) για την ασφάλεια της μεταφοράς δεδομένων εντός του πληροφοριακού συστήματος. Το SSL είναι ο πλέον αξιόπιστος φορέας για την ασφάλεια συναλλαγών μέσω του internet, παγκοσμίως.
  • Τη χρησιμοποίηση διατάξεων και εξειδικευμένων μηχανισμών ασφαλείας (Firewall), για την προστασία των αποθηκευμένων δεδομένων του Viva.gr

Κατά την διαδικασία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στο Viva.gr μέσω πιστωτικής κάρτας, δεν αποθηκεύονται στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία Verisign, η οποία είναι πλέον αναγνωρισμένη εταιρία διεθνώς σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών μέσω internet.

Για περισσότερες πληροφορίες την ενότητα «Ασφάλεια Συναλλαγών»
3. 
Προσπαθώ να κάνω πληρωμή μέσω της πιστωτικής μου κάρτας αλλά η πληρωμή δεν ολοκληρώνεται.

Σε μια τέτοια περίπτωση οι λόγοι μπορεί να είναι διαφορετικοί.

  • Πιθανώς να μην καταχωρείτε σωστά τα στοιχεία που σας ζητούνται κατά την διαδικασία της συναλλαγής και γι΄αυτό να λαμβάνετε μήνυμα σφάλματος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα στοιχεία που σας ζητούνται.
  • Εάν είστε σίγουροι ότι καταχωρείτε σωστά τα στοιχεία σας αλλά η συναλλαγή απορρίπτεται θα πρέπει να επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να διερευνήσετε αν πιθανώς υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κάρτα σας. Σημειώστε πως κάθε πιστωτική κάρτα έχει πιστωτικό όριο και ημερομηνία λήξης. Για να πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή μέσω της κάρτας σας θα πρέπει να μην έχετε υπερβεί το πιστωτικό της όριο και επίσης να μην έχει επέλθει η ημερομηνία λήξης που αναγράφεται πάνω σε αυτή.

Εάν έχετε κάνει όλους του παραπάνω ελέγχους και παρ΄όλα αυτά αδυνατείτε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο support@viva.gr ή στο 13855 . (για την δική σας ασφάλεια δεν θα πρέπει να κοινοποιείτε ποτέ και σε κανέναν τον αριθμό της κάρτας σας)

 
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert