Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 
Γενικές Ερωτήσεις
1. 
Τι απαιτείται για να στείλω Mass SMS;
Για να μπορείτε να αποστέλλετε μαζικά SMS, θα χρειαστεί να έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία Ταυτοποίησης για τουλάχιστον έναν Viva αριθμό.  Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία Ταυτοποίησης Στοιχείων.
Εάν σας ενδιαφέρει αποκλειστικά η χρήση της υπηρεσίας μαζικής αποστολής SMS και όχι των υπηρεσιών των Viva! Numbers, τότε μπορείτε να αποκτήσετε Viva! Number δωρεάν για μήνα και μετά να προχωρήσετε στην ταυτοποίησή του.  Ακόμη κι αν δεν ανανεώσετε τον αριθμό μετά τη λήξη του μήνα, η ταυτοποίηση θα συνεχίσει να ισχύει για διάστημα 6 μηνών.
Για να αποκτήσετε και να ταυτοποιήσετε ένα Viva! Number ακολουθήστε τα εξής βήματα:
           i) Κάνετε είσοδο στο Viva! με το e-mail εγγραφής σας και τον κωδικό πρόσβασης.
           ii) Πατήστε εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες
           iii) Μόλις αποκτήσετε το νούμερο πατήστε στο «My Numbers» και μετά πατήστε πάνω στον αριθμό που πήρατε.
           iv) Πατήστε στην καρτέλα «Στοιχεία Πακέτου». Στη συνέχεια πατήστε στο link «Ταυτοποίηση στοιχείων»
           v) Συμπληρώστε την φόρμα ταυτοποίησης και μόλις πατήσετε «Υποβολή» θα μπορέσετε να την κατεβάσετε σε μορφή PDF έτσι ώστε να την εκτυπώσετε και να την υπογράψετε.
          vi) Τέλος θα πρέπει να μας αποστείλετε την υπογεγραμμένη αίτηση, μαζί  με τα  απαραίτητα δικαιολογητικά e-mail  support@viva.gr ή με Fax στο 2117707000.
2. 
Μπορώ να ορίζω το Sender ID όταν στέλνω SMS;
Για να ορίσετε το Sender ID όταν στέλνετε SMS, θα χρειαστεί να έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία Ταυτοποίησης για τουλάχιστον έναν Viva αριθμό. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με τη Διαδικασία Ταυτοποίησης Στοιχείων.
3. 
Ποια είναι η χρέωση αποστολής SMS;
Η χρέωση είναι 0,01€/SMS για τα 5 πρώτα μηνύματα της ημέρας ενώ για κάθε επόμενο η χρέωση είναι 0,06€/SMS. Η αποστολή μαζικών μηνυμάτων χρεώνεται ανά παραλήπτη.
4. 
Τί είναι το Viva! SMS;
Το Viva! SMS είναι  μια υπηρεσία που σας επιτρέπει  μέσα από το website του Viva να στέλνετε  φθηνά SMS, προς οποιοδήποτε ελληνικό κινητό τηλέφωνο. Το κόστος  για κάθε SMS που στέλνετε, θα αφαιρείται κάθε φορά από τα Viva Points που έχετε στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι.
5. 
Πού μπορώ να στείλω μηνύματα
Με το Viva! SMS μπορείτε να στείλετε SMS  προς κινητά τηλέφωνα οποιουδήποτε  παρόχου κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, όπως η Vodafone, η Cosmote, η TIM, η Q-Telecom η MO' MAD και η Frog!
6. 
Πώς στέλνω μηνύματα από το Viva! SMS;
Για την αποστολή SMS, θα χρειαστεί να έχετε τα απαιτούμενα Viva! Points στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. Για να δείτε περισσότερα σχετικά με τα Viva! Points αλλά και τους τρόπους απόκτησης, πατήστε εδώ. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να μπείτε στη σελίδα «Αποστολή SMS» και έπειτα να συμπληρώσετε τον αριθμό του παραλήπτη, να γράψετε το μήνυμά σας και να πατήσετε «Αποστολή μηνύματος». Τόσο εύκολα! (Παράδειγμα συμπληρωμένης φόρμας μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα). Το κόστος για κάθε SMS που αποστέλλετε, θα αφαιρείται αυτόματα από τα Viva! Points που έχετε στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι.






7. 
Πόσα μηνύματα μπορώ να στείλω;
Μπορείτε να στείλετε SMS, είτε εισάγοντας έναν παραλήπτη είτε πολλαπλούς ανάλογα με το αν διαθέτετε μια τουλάχιστον Ταυτοποίηση Στοιχείων για Viva Number. Για λόγους ασφάλειας , οι μη ταυτοποιημένοι χρήστες έχουν όριο αποστολής 20 μηνυμάτων ανά ημέρα ενώ για τους ταυτοποιημένου χρήστες δεν υπάρχει κανένας περιορισμός χρήσης της υπηρεσίας .
8. 
Πόσους χαρακτήρες μπορεί να έχει το κάθε SMS;
Κάθε μήνυμα μπορεί να έχει μέγεθος έως και 160 χαρακτήρες. Από τους 160 χαρακτήρες αφαιρούνται κάποιοι για την αυτόματη προσθήκη του e-mail σας  ώστε ο παραλήπτης να γνωρίζει ποιός ήταν ο αποστολέας του μηνύματος. Σε περίπτωση που ξεπεράσετε τους 160 χαρακτήρες η χρέωση αυξάνετε με βάση το τιμοκατάλογο. Δηλαδή, εάν το SMS σας είναι  161 χαρακτήρες η χρέωση θα είναι 2 SMS.
9. 
Πώς μπορώ να ξέρω ότι το μήνυμα που έστειλα παραδόθηκε;
Το Viva! SMS προσφέρει αναλυτικό Ιστορικό Αποστολών όπου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει αν το μήνυμά του παραδόθηκε, είναι σε αναμονή ή αν απέτυχε η παράδοσή του.

Για κάθε μαζική αποστολή μηνυμάτων, μπορείτε να δείτε πρόσθετες λεπτομέρειες για την παράδοση των μηνυμάτων στους παραλήπτες, πατώντας στο εικονίδιο .

10. 
Υπάρχει κάποιος περιορισμός που πρέπει να γνωρίζω σχετικά με την παράδοση των SMS;
Όχι, η παράδοση των μηνυμάτων ακολουθεί τη διαδικασία που έχουν ορίσει οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας. Κάθε SMS αποστέλλεται σύγχρονα προς τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι και δρομολογούν την αποστολή του στον τελικο παραλήπτη. Σε κάθε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν ήταν δυνατή η παράδοση του μηνύματος (π.χ. το κινητό είναι κλειστό ή εκτός δικτύου, ο αριθμός δεν είναι ενεργός κ.α.), ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας εκτελεί και πάλι τη διαδικασία αποστολής. Αυτός είναι και ο συνηθέστερος λόγος για τον οποίο μηνύματα εμφανίζονται σε κατάσταση Αναμονής.
 
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert