Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!
 

Σενάρια και οδηγίες χρήσης IVR & Queue
Σενάρια και οδηγίες χρήσης IVR & Queue

Σενάριο 1: Θέλω μενού με απλό καλωσόρισμα

  1. Μπαίνετε στις ρυθμίσεις του Viva Number σας από το «My Numbers»
  2. Πηγαίνετε στο «My Numbers» και επιλέγετε τον αριθμό σας και έπειτα την υπηρεσία «Menu (IVR)» (Για να ανεβάσετε τα ηχητικά που θέλετε να συνοδεύουν το μενού σας πατήστε εδώ)
  3. Εδώ κάνετε τις εξής ρυθμίσεις:
    • Τύπος ωραρίου: Θέλω να το ορίσω εγώ -> Κλειστά όλες τις ημέρες
    • Όταν είμαι εκτός ωραρίου: «διαλέγετε το ηχητικό σας» και ή να τερματιστεί η κλήση ή Προώθηση σε έναν άλλο αριθμό (Μπορείτε να το κάνετε προώθηση σε κάποιο άλλο Viva Number έτσι ώστε να μην χρεώνεστε την εκτροπή, ή μπορείτε να το κάνετε προώθηση σε ένα δικό σας τηλέφωνο με τον οποίο τρόπο θα χρεώνεστε με βάση τον αναρτημένο τιμοκατάλογο)
  4. Τέλος, πατάτε «Αποθήκευση»



Σενάριο 2: Θέλω μενού το οποίο να κατανέμει τις κλήσεις στα τμήματά μου αλλά και στα αγγλικά

Σε αυτό το μενού θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον 2 Viva Numbers. (Ένα για το κεντρικό μενού στα ελληνικά και ένα για τα αγγλικά.

  1. Πηγαίνετε στο «My Numbers» και επιλέγετε τον αριθμό σας και έπειτα την υπηρεσία «Menu (IVR)» (Για να ανεβάσετε τα ηχητικά που θέλετε να συνοδεύουν το μενού σας πατήστε εδώ)
  2. Μόλις φτιάξετε τα ηχητικά σας θα πάτε στο My Numbers και θα επιλέξετε το νούμερο που θέλετε σαν το κεντρικό (αυτό που θα καλεί ο πελάτης) και θα κάνετε τις παρακάτω ρυθμίσεις:
    • Τύπος ωραρίου: Διαλέξτε πότε θέλετε να λειτουργεί το μενού.
    • Όταν είμαι εκτός ωραρίου: Διαλέξτε τι θέλετε να κάνει το μενού όταν δεν θέλετε να λειτουργεί. (Να τερματιστεί η κλήση ή να προωθηθεί σε άλλον αριθμό)
    • Ηχητικά: Εδώ διαλέγετε τα ηχητικά του Καλωσορίσματος, του μενού και τι ηχητικό θα ακούει ο καλούμενος εάν πατήσει λάθος πλήκτρο.
    • Πλήκτρα: Εκτός από τα πλήκτρα που θα βάλετε για το μενού σας, θα πρέπει να βάλετε και ένα για το μενού στα αγγλικά το οποίο θα γίνεται εκτροπή στο Viva Number που θα έχετε το αγγλικό μενού.
    • Πατάτε αποθήκευση
  3. Αφού τελειώσετε με το Viva Number στο ελληνικό μενού, τώρα θα πάμε στο δεύτερο Viva Number όπου θα έχουμε το αγγλικό μενού. Κάνουμε τα ίδια βήματα (1,2) εκτός από το IV στο οποίο θα συμπεριλάβετε μόνο τα πρώτα πλήκτρα και όχι του αγγλικού μενού, με τη μόνη διαφορά ότι αλλάζετε τα ηχητικά.



Σενάριο 3: Θέλω ένα μενού το οποίο θα προωθεί κλήσεις στα τμήματά μου αλλά για το τμήμα της υποστήριξης θέλω να έχω και agents (εκπροσώπους)

Σε αυτή τη περίπτωση θα χρειαστούμε τουλάχιστον 2 Viva Numbers: Ένα για το μενού και ένα για το Queue. Για το πώς δημιουργούμε menu με πλήκτρα πατήστε δείτε το σενάριο 2.Για να δημιουργήσουμε το Call Center (Queue) κάνουμε τα παρακάτω απλά βήματα.

  1. Πατάμε στοMy Numbers και ύστερα στην αριστερή στήλη πατάμε «Διαχείριση Εκπροσώπων» (Δημιουργούμε τους εκπροσώπους με βάση τις οδηγίες που αναφέρονται στην συγκεκριμένη σελίδα)
  2. Μόλις τελειώσουμε με τους εκπροσώπους πηγαίνουμε στο My Numbers και διαλέγουμε το νούμερο στο οποίο θα δημιουργήσουμε το Call Center.
  3. Εδώ κάνουμε τις παρακάτω ρυθμίσεις.
    • Ηχητικό χαιρετισμού: Εάν θέλετε μπορείτε να βάλετε κάποιο ηχητικό (Πχ: «Καλέσατε το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, παρακαλώ περιμένετε…»)
    • Αναγγελίες: Κάνετε τις επιλογές με βάση την περιγραφή που δίνεται κάτω από κάθε επιλογή.
    • Επιλογή εκπροσώπων: Πατάτε «Προσθήκη» για να βάλετε τους εκπροσώπους σας στην ουρά.
    • Πρόσθετες ρυθμίσεις: Κάνετε τις επιλογές με βάση την περιγραφή που δίνεται κάτω από κάθε επιλογή.
    • Πατάτε αποθήκευση.



Σενάριο 4: Θέλω οι πελάτες μου να μπαίνουν στην ουρά αναμονής αλλά να έχουν και την επιλογή αν θέλουν να αφήσουν μήνυμα σε τηλεφωνητή.

Εδώ θα χρειαστείτε άλλο ένα Viva Number (για τον τηλεφωνητή) εκτός από αυτό που θα δημιουργήσετε το Queue

  1. Για να δείτε πως θα φτιάξετε το Queue δείτε το σενάριο 3
  2. Στο ηχητικό που φτιάχνετε για τον χαιρετισμό προσθέτετε άλλη μια πρόταση πχ «για να αφήσετε μήνυμα πατήστε ένα οποιοδήποτε πλήκτρο»
  3. Στις πρόσθετες ρυθμίσεις του Queue επιλέγετε Έξοδο από την ουρά ενεργοποιόντας την επιλογή «Με πλήκτρο» και εισάγοντας στο πεδίο της εκτροπής τον τηλεφωνητή σας.



Σενάριο 5: Θέλω όταν δεν υπάρχει διαθέσιμος agent ή όταν έχει περάσει Χ χρόνος και δεν έχει απαντηθεί μια κλήση να προωθείται αυτή στον τηλεφωνητή.

Εδώ θα χρειαστείτε άλλο ένα Viva Number (για τον τηλεφωνητή) εκτός από αυτό που θα δημιουργήσετε το Queue.

  1. Για να δείτε πως θα φτιάξετε το Queue δείτε το σενάριο 3
  2. Στις πρόσθετες ρυθμίσεις του Queue επιλέγετε Έξοδο από την ουρά ενεργοποιόντας την επιλογή «με χρόνο, τάδε λεπτά» και εισάγοντας στο πεδίο της εκτροπής τον τηλεφωνητή σας.
  3. Στο «Έξοδος οταν δεν υπάρχουν συνδεδεμένοι εκπρόσωποι:» επιλέξτε στο «Νέες Κλήσεις» ΟΧΙ και στο «παραμονή υπάρχοντων κλήσεων» ΟΧΙ.
What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert