Διαχείριση Ηχητικών
Διαχείριση Ηχητικών Φωνητικού Μενού και Ουράς Αναμονής


Από την ενότητα Διαχείρισης Ηχητικών μπορείτε να δημιουργήσετε το σύνολο των ηχητικών που θα χρειαστείτε για τις υπηρεσίες Φωνητικού Μενού και Ουράς Αναμονής.

Επεξήγηση συβόλων:

             το ηχητικό βρίσκεται σε κατάσταση επεξεργασίας. Όσο το ηχητικό είναι σε αυτή την κατάσταση, δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί. *

 το ηχητικό βρίσκεται σε αναμονή (δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας). Το ηχητικό δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί

απέτυχε η μετατροπή του ηχητικού στα απαιτούμενα formats. Το ηχητικό δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί

το ηχητικό έχει μετατραπεί επιτυχώς σε όλα τα απαιτούμενα formats. Το ηχητικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί

*Στην περίπτωση που έχει δημιουργηθεί ήδη ένα ηχητικό επιτυχώς και στη συνέχεια έχει υποστεί αλλαγή και βρίσκεται σε κατάσταση επεξεργασίας, είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί η προηγούμενη έκδοση του αρχείου, η οποία και είναι διαθέσιμη προς επιλογή στις υπηρεσίες Φωνητικού Μενού και Ουράς Αναμονής. Μόλις δημιουργηθεί επιτυχώς η νέα έκδοση του αρχείου αντικαθιστά αυτόματα την προηγούμενη. Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η επεξεργασία με επιτυχία παραμένει ενεργή η πρηγούμενη έκδοση του.

Οδηγίες για τη ρύθμιση των υπηρεσιών:

Για να έχετε ένα πλήρες Φωνητικού Μενού θα πρέπει να δημιουργήσετε τα ακόλουθα ελάχιστα ηχητικά:


Kαλωσόρισμα 

όλοι οι καλούντες θα ακούν αυτό το ηχητικό ως χαιρετισμό. Δείγμα τέτοιου ηχητικού είναι:

 "Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία μας."

Μενού

αποτελεί το ηχητικό μενού πλοήγησης για τους καλούντες. Δείγμα τέτοιου ηχητικού είναι:

"Για το λογιστήριο, πατήστε 1. Για τις πωλήσεις, πατήστε 2. Για την εξυπηρέτηση πελατών, πατήστε 3. Αλλιώς περιμένετε να σας συνδέσουμε με τη γραμματεία."
Λανθασμένη επιλογήαποτελεί το ηχητικό που ακούν οι καλούντες, στην περίπτωση που πατήσουν πλήκτρο το οποίο δεν έχει οριστεί στο φωνητικό μενού. Δείγμα τέτοιου ηχητικού είναι:

"Πληκτρολογήσατε μη αποδεκτή επιλογή."


Πρόσθετα ηχητικά που μπορείτε να δημιουργήσετε:



Εκτός ωραρίου

  το ηχητικό ενημερώνει τους καλούντες στην περίπτωση που έχουν καλέσει σε ώρα εκτός λειτουργίας (όπως αυτές έχουν οριστεί στην επιλογή Τύπος ωραρίου). Δείγμα τέτοιου ηχητικού είναι:

 "Ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρεία μας."
Για κάθε μια επιλογή του μενού  το ηχητικό ενημερώνει τους καλούντες όταν πληκτρολογούν τη συγκεκριμένη επιλογή. Δείγμα τέτοιου ηχητικού είναι:

  "Σας συνδέουμε με τις πωλήσεις"

What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert