Numbers
Γενικές ρυθμίσεις των Viva Numbers

Τα παρακάτω στοιχεία αφορουν τον διακομιστή  τηλεφωνίας του Viva:

  • Server: voip.viva.gr
  • Port: 5060
  • Protocol: UDP/TCP
  • Audio Codecs: g.729, alaw (g.711a/PCMA), ulaw (g.711u/PCMU), GSM

Σε πολλές συσκεύες το πεδίο στο οποίο ζητήται το hostname του διακομιστή, μπορεί να ονομάζεται Registar/Domain/Proxy/SIP Server. Ο τερματικός σας εξοπλισμός θα πρέπει να υποστηρίζει τουλάχιστον έναν από τους παραπάνω audio codecs, για να είναι δυνατή η μεταφορά της φωνής.

Αντιμετώπιση προβλημάτων


Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολία στην επικοινωνία σας, μπορείτε να προχωρήσετε στις παρακάτω ενέργειες:

Έλεγχος Firewall

Θα πρέπει πάντα να γίνεται έλεγχος του firewall του modem/router σας, καθώς υπάρχει πιθανότητα να εμποδίζει την επικοινωνία σας με τον server. Εάν έχετε εντοπίσει πως τα προβλήματα σας οφείλωνται στο firewall της συσκεύής σας, θα πρέπει να να εισάγετε έναν κανόνα ο οποίος θα επιτρέπει την εισερχόμενη κίνηση (inbound connections) από το δίκτυο του Viva (83.235.24.0/24)

Απενεργοποίηση SIP ALG

Ορισμένα modem/routers έχουν ενεργοποιμένο από defaut το SIP ALG (Application Level Gateway) feature. Έχουμε παρατηρήσει πως το feature αυτό προκαλεί προβλήματα στην τηλεφωνία, αφού έχει σαν αποτέλεσμα την μη προώθηση των SIP πακέτων από το modem/router στον τερματικό εξοπλισμό. Στην τεχνική υποστήριξη παραθέτουμε οδηγίες απενεργοποίησης του SIP ALG σε ορισμένα modem/routers: Thomson, US Robotics

Αλλαγή Server Port και Local Port

Εάν έχετε πραγματοποιήσει τους παραπάνω ελέγχους και παρόλα αυτά συνεχίζετε να έχετε προβλήματα συνδεσιμότητας με το Viva, θα πρέπει σε πρώτο χρόνο να αλλάξετε το Listen Port (ή Local SIP Port) στο οποίο ο VoIP εξοπλισμός σας περιμένει κλήσεις. Στην συνέχεια, μπορείτε να δοκιμάσετε να συνδεθείτε στο port 5070 του server, βάζοντας voip.viva.gr:5070 αντί για voip.viva.gr.

What's Hot?
Viva Mobile Refill
Viva Wallet app - Ανανέωση χρόνου ομιλίας τώρα από το κινητό σου!
Alert