Το piano στα forte του
Που: Athens Conservatoire (in Greek)
Πότε: 6 Μαΐου
Τιμές: από 5€
SHARE arrow

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το piano στα forte του

 


Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017
Αποστόλος Παληός – Παραλλαγές και πρελούδια

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει τον βιρτουόζο Απόστολο Παληό σε ρεσιτάλ πιάνου στην αίθουσα Άρης Γαρουφαλής του Ωδείου Αθηνών το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017, στις 8:30μμ. Ο πιανίστας από την Καρδίτσα υπήρξε υπότροφος πολλών ελληνικών και γερμανικών ιδρυμάτων, ενώ κέρδισε βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς πιάνου. Έχει εμφανιστεί με μεγάλη επιτυχία σε ευρωπαϊκές χώρες και ΗΠΑ, σε ρεσιτάλ, συναυλίες μουσικής δωματίου και συμπράττοντας με ορχήστρες ως σολίστ.
Στις 18 Φεβρουαρίου ο Παληός θα παρουσιάσει τα ακόλουθα έργα: τις παραλλαγές σε ένα θέμα του Händel του Brahms, μία πολωνέζα και τα 24 πρελούδια του Chopin.

Αναλυτικό πρόγραμμα
Johannes Brahms (1833-1897): Παραλλαγές και φούγκα σε ένα θέμα του Händel, op. 35
Frédéric Chopin (1810-1849): Πολωνέζα σε ντο δίεση ελάσσονα, op. 26 αρ. 1, 24 Πρελούδια, op. 28


Βιογραφικό

Γεννημένος στην Καρδίτσα το 1979, o σολίστ πιάνου Απόστολος Παληός χαρακτηρίστηκε ως «καταπληκτικός πιανίστας» (Cyprien Katsaris) και «ασυνήθιστα χαρισματικός, επικοινωνιακός και αφοσιωμένος μουσικός με σπουδαία φινέτσα, εκφραστικότητα και καλλιτεχνική οντότητα» (Yonti Solomon).
Διπλωματούχος πιάνου με καθηγητή τον Τώνη Σακελλάριο και πτυχιούχος ανώτερων θεωρητικών στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, σπούδασε στις Μουσικές Ακαδημίες Βερολίνου και Λειψίας με τους καθηγ. Georg Sava και Markus Tomas, όπου έλαβε σολιστικό δίπλωμα και master με άριστα παμψηφεί και διάκριση, ενώ μελέτησε παράλληλα μουσική δωματίου και διεύθυνση ορχήστρας. Θήτευσε κοντά σε σημαντικές προσωπικότητες του καλλιτεχνικού στερεώματος, όπως οι Aldo Ciccolini, Murray Perahia, Cyprien Katsaris, Yonti Solomon, Roberto Szidon, Γιώργος Χατζηνίκος. Είναι απόφοιτος και αριστούχος διδάκτορας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕKΠΑ.
Υπήρξε υπότροφος των Ιδρυμάτων Ι. Κωστόπουλου, Κόσμος εν Αρμονία, του Κρατιδίου της Σαξονίας, του Friedrich Ebert Stiftung και του ΙΚΥ και βραβευθείς πολλών διεθνών διαγωνισμών πιάνου, μουσικής δωματίου και σύνθεσης στην Ελλάδα, στη Γερμανία, στην Ιταλία και στην Ισπανία. Τιμήθηκε με τον έπαινο της Ακαδημίας Αθηνών και κέρδισε το Βραβείο Gina Bachauer του Ιδρύματος World in Harmony. Από την Ένωση Ελλήνων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής τού απονεμήθηκαν οι διακρίσεις του καλύτερου νέου καλλιτέχνη της χρονιάς και του καλύτερου δίσκου από Έλληνα καλλιτέχνη.
Ως σολίστ, ο Απόστολος έχει εμφανιστεί σε σημαντικές συναυλίες και φεστιβάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Ρωσία, Νορβηγία, Ρουμανία, Κύπρο, Τουρκία, Η.Π.Α.) και σε μερικές από τις σημαντικότερες αίθουσες συναυλιών του κόσμου (Philharmonie Βερολίνου, Κοnzerthaus Βιέννης, Carnegie Hall Ν. Υόρκης Φιλαρμονική Όσλο, Auditorio de Falla Γρανάδας, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών). Στις ηχογραφήσεις του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων συνεργασία με τη Naxos. Έχει συμπράξει επανειλημμένα με όλες τις ελληνικές ορχήστρες και σημαντικές του εξωτερικού (Συμφωνική Ορχήστρα Βερολίνου, Orquesta Ciudad de Granada κ.ά.) με διακεκριμένους μαέστρους και δραστηριοποιείται στην μουσική δωματίου συνεργαζόμενος με εκλεκτούς καλλιτέχνες. Έχει πραγματοποιήσει πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις έργων, ενώ έχει φιλοξενηθεί επανειλημμένα σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές καθώς και στον τύπο και έχει ηχογραφήσει ζωντανά για το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνική Ραδιοφωνίας. Έχοντας στο ενεργητικό του ένα τεράστιο εύρος ρεπερτορίου, οι καλλιτεχνικές του εμφανίσεις έλαβαν ενθουσιώδους αποδοχής από σημαντικούς κριτικούς.
Πρώην μέλος του πιανιστικού κουαρτέτου Aurora της Γερμανίας και του συγκροτήματος σύγχρονης μουσικής Ergon Ensemble, ο Απόστολος έχει διατελέσει λέκτορας πιάνου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και καλλιτεχνικός διευθυντής του διεθνούς κύκλου συναυλιών Νέοι Κλασικοί.
Πρόσφατα κυκλοφόρησε από την Subways Music ο δίσκος του Great Romantics με πιανιστικά αριστουργήματα των Chopin και Schumann, ενώ προσεχώς θα συμπράξει ως σολίστ στο 1ο κονσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Ραχμάνινωφ με την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων στο Παλλάς.


Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Κάρολος Ζουγανέλης – Δεξιοτεχνική ευαισθησία

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει τον διεθνή Κάρολο Ζουγανέλη σε ρεσιτάλ πιάνου στην αίθουσα Άρης Γαρουφαλής του Ωδείου Αθηνών το Σάββατο 4 Μαρτίου 2017, στις 8:30μμ. Ο αθηναίος πιανίστας σπούδασε στο Ωδείο του Παρισίου και έχει εμφανιστεί ως σολίστ υπό την διεύθυνση σπουδαίων μαέστρων σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Διδάσκει στο Ωδείο του Παρισίου ως καθηγητής από το 2004.
Στις 4 Μαρτίου ο Ζουγανέλης θα παρουσιάσει τα ακόλουθα έργα: το ιταλικό κοντσέρτο του Bach, τις παραλλαγές σε ντο ελάσσονα του Beethoven, δύο impromptus του Schubert, μια επιλογή από πρελούδια Debussy και Ραχμάνινωφ.

Αναλυτικό Πρόγραμμα
Johann Sebastian Bach (1685-1750): Ιταλικό κοντσέρτο, BWV 971
Ludwig van Beethoven (1770-1827): 32 παραλλαγές σε ντο ελάσσονα, WoO80
Franz Schubert (1797-1828): Impromptus αρ. 3 και αρ. 2 op. 90

Claude Debussy (1862-1918): Πρελούδια, τ. 1 (επιλογή)
Σεργκέι B. Ραχμάνινωφ (1873-1943): Πρελούδια, op. 23 και op. 32 (επιλογή)



Βιογραφικό

Ο Κάρολος Ζουγανέλης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Σε ηλικία 15 ετών έλαβε το Δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί, Πρώτο Βραβείο και Αριστείο Εξαιρετικής Επιδόσεως, στην τάξη της Μυρτούς Μαυρίκου στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Μαθήτευσε επίσης κοντά στη Φοίβη Βάλληνδα και στην Ελισάβετ Κουναλάκη.
Συνέχισε τις μουσικές του σπουδές στην τάξη πιάνου του Gérard Frémy (μαθητής των Yves Nat και Heinrich Neuhaus) στο Conservatoire National Supérieur de Musique de Paris, από το οποίο έχει λάβει 4 Master: Πιάνο, Φωνητική Συνοδεία, Οργανική Συνοδεία και Μουσική Δωματίου. Έχει μελετήσει με τους Leon Fleisher, Christian Zacharias, György Sebők, Idil Biret, Pierre-Laurent Aimard και Dominique Merlet.
Έχει βραβευθεί επανειλημμένως σε διεθνείς διαγωνισμούς πιάνου και μουσικής δωματίου, σε Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία, Αγγλία και Γαλλία. Έχει δώσει ρεσιτάλ στις μεγαλύτερες αίθουσες της Ευρώπης, έχει κάνει περιοδείες συναυλιών στην Αμερική (New York, Washington DC, Michigan, Florida) και έχει παραδώσει σεμινάρια διδασκαλίας σε Αμερικανικά Πανεπιστήμια.
Ο Κάρολος έχει παίξει υπό τη διεύθυνση μαέστρων όπως οι Michael Gielen, János Fürst, Iván Fischer, Zsolt Nagy, David Robertson και Jeffrey Milarsky, και έχει διατελέσει επίσημος πιανίστας του διεθνούς διαγωνισμού Operalia, που διοργανώνει ο Placido Domingo.
Το φθινόπωρο του 2016 ανέλαβε τη μουσική προετοιμασία των σολίστ του μιούζικαλ του Broadway «42nd Street», τελευταία μεγάλη παραγωγή του Théâtre du Châtelet στο Παρίσι.
Το 2017 θα εμφανιστεί για σειρά συναυλιών στην Κίνα και θα παραδώσει σεμινάρια σε Κινεζικά Πανεπιστήμια. Έχει ηχογραφήσει επανειλημμένως για την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο στη Γαλλία και την Ελλάδα. Από το 2004 είναι καθηγητής στο Conservatoire National Supérieur de Musique de Paris.


Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Μελίνα Τσινάβου – Αυτοσχεδιασμοί με παραλλαγές

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει την νεαρή Μελίνα Τσινάβου σε ρεσιτάλ πιάνου στην αίθουσα Άρης Γαρουφαλής του Ωδείου Αθηνών το Σάββατο 18 Μαρτίου 2017, στις 8:30μμ. Η νεαρή σολίστ έχει κερδίσει βραβεία σε όλους τους σημαντικούς πανελλήνιους διαγωνισμούς πιάνου και έχει μελετήσει κοντά στην Δόμνα Ευνουχίδου. Πλέον, είναι φοιτήτρια πιάνου στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών του Graz Αυστρίας.
Στις 18 Μαρτίου η Τσινάβου θα παρουσιάσει τα ακόλουθα έργα: την τοκάτα σε μι ελάσσονα του Bach, την σονάτα αρ. 13 του Beethoven, τις Σοβαρές παραλλαγές του Mendelssohn, τις Παιδικές Σκηνές του Schumann, ένα νυχτερινό και ένα σκέρτσο του Chopin.

Αναλυτικό πρόγραμμα
Johann Sebastian Bach (1685-1750): Τοκάτα σε μι ελάσσονα, BWV 914
Ludwig van Beethoven (1770-1827): Σονάτα σε μι ύφεση μείζονα, αρ. 13, op. 27 αρ. 1 “Quasi una fantasia”
Felix Mendelssohn (1809-1847): Variations serieuses σε ρε ελάσσονα, op. 54
Robert Schumann (1810-1856): Kinderszenen, op. 15
Αλεξάντερ Ν. Σκριάμπιν (1872-1915): Σπουδή op. 2, αρ. 1
Frédéric Chopin (1810-1849): Scherzo αρ. 1, op. 20


Βιογραφικό

Η Μελίνα Τσινάβου γεννήθηκε στις Σέρρες το 1992. Σπούδασε πιάνο στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με καθηγητή τον Γιώργο Κυράτσο απ'όπου απέκτησε Δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί. Παράλληλα μελέτησε για τέσσερα έτη με την Δόμνα Ευνουχίδου. Πλέον είναι φοιτήτρια στο σολιστικό τμήμα πιάνου της Hochschule für Musik und Darstellende Kunst στο Graz της Αυστρίας με καθηγήτρια την Μιλάνα Τσερνιάβσκα.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Jacques Rouvier, Alfredo Perl, Catherine Vickers, Pi-hsien Chen, Αlan Weiss, Arkadi Zenziper, Μichael Hauber, Δημήτρη Τουφεξή, Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου κ.ά. Η Μελίνα κέρδισε το Α' Βραβείο στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φεστιβάλ Πιάνου Θεσσαλονίκης, το Α' Βραβείο στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πιάνου του Δημοτικού Ωδείου Λάρισας και το Β' βραβείο στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Μαρία Χαιρογιώργου-Σιγάρα». Έχει συμπράξει ως σολίστ με την Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης, την Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Δήμου Λαρισαίων, την Ορχήστρα Εφήβων του ΚΩΘ και την Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων (ΑΣΟΝ). Τον Οκτώβρη του 2014 συνέπραξε με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης στο έργο «Αζώθ» του Αντώνη Ανισέγκου σε πρώτη εκτέλεση για τα 100 χρόνια του ΚΩΘ.

Η Μελίνα είναι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.



Σάββατο 1 Απριλίου 2017
Πάρις Τσενίκογλου – Μεσογειακές εντυπώσεις

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει τον καταξιωμένο Πάρι Τσενίκογλου σε ρεσιτάλ πιάνου στην αίθουσα Άρης Γαρουφαλής του Ωδείου Αθηνών το Σάββατο 1 Απριλίου 2017, στις 8:30μμ. Ο πιανίστας από την Κατερίνη σπούδασε σε Μόναχο και Ζάλτσμπουργκ. Βραβεύθηκε σε πολυάριθμους διεθνείς διαγωνισμούς πιάνου, ενώ επανειλημμένως έχει εμφανιστεί σε σημαντικές αίθουσες συναυλιών της κεντρικής Ευρώπης και έχει ηχογραφήσει για την Γερμανική Ραδιοφωνία.
Την 1η Απριλίου ο Τσενίκογλου θα παρουσιάσει τα ακόλουθα έργα: την σονάτα σε σι ύφεση μείζονα (αρ. 11) του Beethoven, τις Εικόνες τ. 2 του Debussy, μέρη από την Iberia του Albéniz και τον Gaspard de la nuit του Ravel.

Αναλυτικό πρόγραμμα
Ludwig van Beethoven (1770-1827): Σονάτα σε σι ύφεση μείζονα αρ. 11, op. 22
Thomas Heinisch (*1968): Entnähert - Adieu KHF (1992)
Claude Debussy (1862-1918): Images II
Isaac Albéniz (1860-1909): από την σουίτα Iberia, τ. I
Evocación, El puertο
Maurice Ravel (1875-1937): Gaspard de la nuit


Βιογραφικό

«O Πάρις Τσενίκογλου είναι αναμφίβολα ένα από τα εξέχοντα ταλέντα της γενιάς του» (Andreas Groethuysen). Ο βραβευμένος Έλληνας πιανίστας έχει αποσπάσει επανειλημμένως διθυραμβικές κριτικές από τον διεθνή Τύπο για τις εμφανίσεις και τη δισκογραφία του. Η Süddeutsche Zeitung τον έχει χαρακτηρίσει «Αγαπημένο των Θεών» και «Μία αξιοθαύμαστη ανακάλυψη».
Γεννήθηκε το 1989 στη Θεσσαλονίκη. Παρότι ξεκίνησε μαθήματα πιάνου σε ηλικία οχτώ ετών, μόλις τρία χρόνια αργότερα ερμήνευσε τα κοντσέρτα και τις Παραλλαγές Goldberg του J. S. Bach. Σε ηλικία 15 ετών απέκτησε Δίπλωμα Πιάνου με Α' Βραβείο και μνεία δεξιοτεχνίας ως μαθητής του Γιάννη Αδαμίδη στο Δημοτικό Ωδείο Κατερίνης. Έπειτα από παρότρυνση τού δασκάλου του, συνέχισε τις σπουδές του στο τμήμα εξαιρετικών νέων ταλέντων της Hochschule für Musik und Theater του Μονάχου με καθηγητή τον καθηγ. Franz Massinger (†). Το 2012 αποφοίτησε με Σολιστικό Δίπλωμα Πιάνου, τάξη καθηγ. Thomas Böckheler. Το 2015 ολοκλήρωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην σολιστική εκτέλεση με τον καθηγ. Jacques Rouvier στο Πανεπιστήμιο Mozarteum του Ζάλτσμπουργκ, όπου πλέον εξειδικεύεται στο τμήμα Postgraduate. Παράλληλα έχει λάβει καλλιτεχνική καθοδήγηση από καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο Murray Perahia και ο András Schiff.
Ο Πάρις έχει δώσει ρεσιτάλ και κοντσέρτα σε σημαντικούς χώρους όπως η Herkulessaal στο Βασιλικό Ανάκτορο του Μονάχου, το Prinzregententheater του Μονάχου, το Θέατρο του Pforzheim, η Bibliotheksaal του Polling, το Beethoven-Haus στη Βόννη και η Großer Saal του Mozarteum στο Σάλτσμπουργκ. Έχει συμπράξει επανειλημμένως ως σολίστ με την Συμφωνική του Μονάχου, όπως επίσης με την Φιλαρμονική του Bad Reichenhall (Εβδομάδα Mozart 2012), την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Ορχήστρα του Ινστιτούτου Sándor Végh του Σάλτσμπουργκ, την Hochschulorchester του Μονάχου, την Συμφωνική του Νις της Σερβίας, την Φιλαρμονική Δωματίου Νότιας Βοημίας του Budweis και άλλες.
Έχει εκπροσωπήσει όλες τις τάξεις πιάνου του Πανεπιστημίου του Μονάχου στην Γερμανική Ραδιοφωνία και έχει συνεργαστεί σε πολλές ηχογραφήσεις και ζωντανές μεταδόσεις με την Βαυαρική Ραδιοφωνία. Το περασμένο έτος παρουσίασε το σύστημα ψηφιακής αναπαραγωγής πιάνου CEUS της εταιρείας Bösendorfer στο Sony Center του Βερολίνου παίζοντας ζωντανά από το Μουσείο Hangar-7 της Red Bull στο Ζάλτσμπουργκ.
Ο Πάρις απέσπασε σημαντικές διακρίσεις και βραβεία, όπως το Α' Βραβείο Steinway 2008 στο Μόναχο, το Α' Βραβείο Mozart 2012 του Πανεπιστημίου Mozarteum και το Γ' Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου της Ρόδου 2014. Υπήρξε υπότροφος του Πανεπιστημίου του Μονάχου, του Rotary Club Μονάχου-Martinsried, ενώ από το 2008 σπουδάζει με υποτροφία του Ιδρύματος Σπουδών του Γερμανικού Έθνους, την οποία απέσπασε κατόπιν διαγωνισμού.
Τον Μάρτιο του 2013 κυκλοφόρησε το πρώτο του CD με τις Images του Debussy και τα 24 Πρελούδια του Chopin από την Οehms Classics, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία στους δημοφιλέστερους ραδιοφωνικούς σταθμούς κλασικής μουσικής.


Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Θανάσης Αποστολόπουλος – Στέφανος Νικοτιάν – Νέλλη Σεμιτέκολο
Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων – Mozart! (ΙΙ)
Αλέξανδρος Διαμαντής: Διεύθυνση ορχήστρας

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει τρεις εκλεκτούς σολίστ πιάνου σε σύμπραξη με την Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων υπό την διεύθυνση του Αλέξανδρου Διαμαντή στο Θέατρο του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης το Σάββατο 8 Απριλίου 2017, στις 8:30μμ. Ο Θανάσης Αποστολόπουλος έχει εμφανιστεί στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αίθουσες συναυλιών. O Στέφανος Νικοτιάν εμφανίζεται σε όλη την Ελλάδα, ενώ είναι ιδιαίτερα δραστήριος ως παιδαγωγός. Η καταξιωμένη Νέλλη Σεμιτέκολο έχει εμφανιστεί σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ως σολίστ, ενώ η διαχρονική ενασχόλησή της με την σύγχρονη ελληνική μουσική είναι θρυλική.

Στις 8 Απριλίου οι τρεις σολίστ θα παρουσιάσουν τα κοντσέρτα του Mozart σε σι ύφεση μείζονα (KV 595), σε μι ύφεση μείζον (KV 271) και ντο ελάσσονα (KV 491).

Αναλυτικό πρόγραμμα
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791):
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε μι ύφεση μείζονα (KV 271)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε ντο ελάσσονα (KV 491)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε σι ύφεση μείζονα (KV 595)


Βιογραφικά

Ο Θανάσης Αποστολόπουλος έχει εμφανιστεί σε μερικές από τις σπουδαιότερες αίθουσες συναυλιών: Concertgebouw του Άμστερνταμ, Palais des Beaux-Arts στις Βρυξέλλες, Philharmonie στην Κολωνία, ΜΜΑ, ΜΜΘ, Konzerthaus στη Βιέννη, BFM στη Γενεύη, Birmingham Symphony Hall, Αίθουσα της Φιλαρμονικής της Σόφιας, όπου έχει βραβευτεί στον διεθνή διαγωνισμό πιάνου Αλμπέρ Ρουσσέλ.
Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Βασιλικό Κολέγιο του Λονδίνου, στο Παρίσι και στο Ζάλτσμπουργκ με υποτροφίες του Ιδρύματος Ωνάση, του Βρετανικού Συμβουλίου και της Γαλλικής Κυβέρνησης. Δάσκαλοί του υπήρξαν, μεταξύ άλλων, ο Άρης Γαρουφαλής, η Ιρίνα Ζαρίτσκαγια και η Germaine Mounier.
Ως σολίστ έχει συμπράξει με την Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Πράγας, την Ορχήστρα Δωματίου της Στουτγάρδης, τις Κρατικές Ορχήστρες Αθηνών και Θεσσαλονίκης, την Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, την Φιλαρμονική της Ραδιοφωνίας του Ανόβερου, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Ορχήστρα Δωματίου Gürzenich, την Φιλαρμονική του Τορίνο, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, την Sinfonietta της Βασιλείας, την Συμφωνική του Δήμου Αθηναίων, το Nash Ensemble κ.ά.
Μοιράζοντας τη δραστηριότητά του ανάμεσα σε ρεσιτάλ, συναυλίες μουσικής δωματίου και συνεργασίες με λυρικούς καλλιτέχνες, έχει εμφανιστεί στην Ελλάδα και σε ολόκληρη την Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στην Μέση Ανατολή, με συμμετοχή σε διεθνή φεστιβάλ (Αθηνών, Ναυπλίου, Πάτρας, Berlioz στη Γαλλία, Mozart στις ΗΠΑ κ.α.). O Θανάσης αφιερώνει ένα σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητάς του στη σύγχρονη ελληνική μουσική δημιουργία. Εξάλλου, πολλοί Έλληνες συνθέτες του έχουν εμπιστευθεί έργα τους, συχνά σε πρώτη εκτέλεση.

––––––––

Ο Στέφανος Νικοτιάν γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Άρχισε τις μουσικές του σπουδές σε ηλικία 6 ετών μελετώντας πιάνο κοντά στον Αυστριακό πιανίστα και καθηγητή Max Hallecker. Το 1995 έλαβε μέρος στον Ένατο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πιάνου της Χ.Ο.Ν., καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση και το Α' Βραβείο. Έχει κερδίσει βραβεία σε διάφορους διαγωνισμούς στην Ελλάδα (Πρώτος Παγκόσμιος Διαγωνισμός Πιάνου Konzerteum, Πανελλήνιοι Μαθητικοί Αγώνες 1996, Πρώτος Διαγωνισμός Πιάνου Λέσχης Φίλων José Carreras 1996). Του έχει απονεμηθεί το “Recital Certificate of the Guildhall School of Music & Drama in Pianoforte”.
Ο Στέφανος έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διακεκριμένων σολίστ του πιάνου, όπως των Alexander Jenner, Νικολάι Πετρώφ, Sontraud Speidel, Nelly Ben-Or (τεχνική Alexander). O γνωστός πιανίστας και καθηγητής της Ακαδημίας Sibelius του Ελσίνκι Erik T. Tawaststjerna ακούγοντάς τον σε σεμινάριό του, ξεχώρισε τις πιανιστικές του ικανότητες και εγκωμίασε τη μουσικότητά του.
Το 1997 έλαβε Δίπλωμα Πιάνου από το Ελληνικό Ωδείο (τάξη καθηγητή Max Hallecker) με βαθμό Άριστα Παμψηφεί, Πρώτο Βραβείο και χρηματικό έπαθλο. Είναι επίσης κάτοχος των πτυχίων Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας. Τον Σεπτέμβριο του 1998 έγινε δεκτός στο παιδαγωγικό τμήμα του Μουσικού Πανεπιστημίου της Βιέννης στην Αυστρία (Universität für Musik und darstellende Kunst Wien), όπου και συνέχισε τις σπουδές του με τον Αυστριακό πιανίστα και καθηγητή Harald Ossberger. Το 2003 έλαβε το πτυχίο του και τον Απρίλιο του 2006 έλαβε Master από το ίδιο πανεπιστήμιο.
Ο Στέφανος έχει πραγματοποιήσει πολλές επιτυχημένες εμφανίσεις, όπως στην Πρεσβεία της Ρουμανίας, στο Αίθριο Δημαρχείου Κηφισιάς, στη θεατρική σκηνή «Κάρολος Κουν» Αλίμου στα πλαίσια της Χ.Ο.Ν., στο Φεστιβάλ AXIA της Νάξου ενώ έχει εμφανιστεί στην Αίθουσα Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός ερμηνεύοντας το 5ο κοντσέρτο Beethoven με την oρχήστρα Sinfonietta Αθηνών και μαέστρο τον Γιώργο Αραβίδη. Στις 28 Απριλίου 2011 ερμήνευσε το Capriccio Stravinsky για πιάνο και ορχήστρα στο Μέγαρο Μουσικής με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό την διεύθυνση του Νίκου Χαλιάσα. Τον Απρίλιο 2012 πραγματοποίησε περιοδεία στην Κίνα στις πόλεις Dalian, Nanjing, Nanchang, Fuzhou και Zhuhai ερμηνεύοντας σόλο έργα για πιάνο και έργα μουσικής δωματίου για κιθάρα και πιάνο συμπράττοντας με τη διακεκριμένη σολίστ κιθάρας Εύα Φάμπα.
Είναι καθηγητής πιάνου. Για τη μουσικότητα και το σπάνιο ερμηνευτικό του ήθος έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές από τον τύπο.

––––––––

Η Νέλλη Σεμιτέκολο, γεννημένη στην Αθήνα, σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο (με καθηγήτριες την Φώφη Γραφειάδου και την Κρινιώ Καλομοίρη), απ'όπου πήρε το δίπλωμά της. Συνέχισε ανώτερες σπουδές πιάνου στη Μουσική Ακαδημία του Μονάχου με τον ΄Ερικ Τεν-Μπεργκ, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα με την Αλίς Πάσκους. Συνεργάστηκε επί σειρά ετών με το Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής του Θόδωρου Αντωνίου, με τον Μάνο Χατζιδάκι στο Τρίτο Πρόγραμμα, στους Μουσικούς Αυγούστους του Ηρακλείου και στους Αγώνες Τραγουδιού της Κέρκυρας.
Η Νέλλη έχει δώσει συναυλίες σε πολλές χώρες της Ευρώπης, όπως Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ισπανία, Βουλγαρία, και πρώην Γιουγκοσλαβία. Έχει λάβει μέρος στα Φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Κέρκυρας, Καλαμάτας, Πειραιά, Οχρίδας και Λευκάδας. Επίσης έχει συνεργαστεί με όλες τις ελληνικές ορχήστρες, καθώς και σε παραγωγές για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Η δισκογραφία της περιλαμβάνει έργα Γρηγορίου, Καλομοίρη, Κουρουπού, Μικρούτσικου, Σκαλκώτα, Σφέτσα και Χρήστου. Σήμερα διδάσκει πιάνο στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και το Διεθνές Καλλιτεχνικό Κέντρο Athenaeum.

––––––––

Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων – ΑΣΟΝ. Αποκλειστικός της σκοπός η εκπαίδευση των νέων μουσικών. Ο ομώνυμος, μη κερδοσκοπικός, ανεξάρτητος σύλλογος-φορέας της ιδρύθηκε το 1998 από γονείς, καθηγητές Ωδείων, συνθέτες και πανεπιστημιακούς. Μέλη της ΑΣΟΝ είναι μαθητές και μαθήτριες από σχεδόν όλα τα Ωδεία του Λεκανοπεδίου και από Λουτράκι, Κόρινθο, Λαμία, Σύρο, Πάτρα κ.λ.π. ΄Εχει παίξει στα Μέγαρα Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Πατρών και Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης, σε πολλά σχολεία και σε δημοτικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα περισσότερες από 180 συναυλίες. Παρουσίασε σε πρώτη εκτέλεση πολλά ελληνικά και ξένα έργα σε διάφορα, συχνά «μη οικεία» μουσικά ιδιώματα και συνεργάστηκε συχνά με επιφανείς έλληνες σολίστες. Δεκάδες νέες και νέοι μουσικοί που στελεχώνουν σήμερα τις επαγγελματικές Ορχήστρες της Αθήνας «έμαθαν την δουλειά» στα αναλόγια της ΑΣΟΝ. Μόνιμος αρχιμουσικός της ορχήστρας είναι ο Παύλος Σεργίου.

––––––––

Ο Αλέξανδρος Διαμαντής είναι αναπληρωτής μουσικός διευθυντής και αρχιμουσικός στο Theater des Westens του Βερολίνου.

Γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και σπούδασε πιάνο και θεωρητικά της μουσικής στο Εθνικό Ωδείο καθώς και μουσικολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με υποτροφία της Ακαδημίας Αθηνών σπούδασε διεύθυνση ορχήστρας στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής του Μονάχου (δίπλωμα και μεταπτυχιακά στην τάξη του Bruno Weil), ενώ ταυτόχρονα εκπόνησε διδακτορική διατριβή στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Το αρχαιοελληνικό δράμα στην δυτικοευρωπαϊκή όπερα του Νεοκλασικισμού στο Μεσοπόλεμο».
Συνεργάστηκε με την Εθνική Λυρική Σκηνή και ήταν βοηθός μαέστρου στην παραγωγή της όπερας “Τhis New Ocean” του αεροδρομίου του Μονάχου καθώς και στην διεθνή παραγωγή του “Così fan tutte” του W.A. Mozart στο κάστρο του Weikersheim (στα πλαίσια του Jeunesses Musicales Γερμανίας).
Υπήρξε μαέστρος της ορχήστρας Philudiker καθώς και της Βαυαρικής Φιλαρμονίας του Μονάχου με την οποία περιόδευσε σε εννέα πόλεις της Νοτίου Κορέας. Το 2015 διηύθηνε την παγκόσμια πρώτη της όπερας “La morte di Romeo e Giulietta” του David Reichelt με την ορχήστρα της Ανωτάτης Σχολής Μουσικής του Μονάχου.
Ο Αλέξανδρος είναι προσκεκλημένος μαέστρος της ΑΣΟΝιέτας, της Ορχήστρας του Πανεπιστημίου Αθηνών, της Ορχήστρας Δωματίου του Ingolstadt, του Ergon Ensemble και της Φιλαρμονικής του Bad-Reichenhall. Μεταξύ άλλων έχει διευθύνει την Συμφωνική του Μονάχου, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Ορχήστρα Δωματίου Jalas, το Σύνολο του Φεστιβάλ Ιονίων (κοινό συνέδριο ICMC/CMS 2014), την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας του Μονάχου και το σύνολο μοντέρνας μουσικής Oktapus. Έχει εμφανιστεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση (διεθνές συνέδριο ICMC/CMS 2014), στην AULA της Φιλοσοφικής Σχολής και στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Θέατρο Απόλλων της Πάτρας καθώς και στο Μόναχο στη Reaktorhalle, στο Prinzregententheater, στο Gasteig, στο θέατρο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, στο θέατρο Cuvilliés καθώς και στην Große Aula της Ανωτάτης Σχολής Μουσικής του Μονάχου.
Το 2010 κέρδισε την υποτροφία Richard Wagner, ενώ τα τελευταία χρόνια δίνει μουσικολογικές διαλέξεις στην κεντρική Ευρώπη, συμμετέχοντας και στους κύκλους διαλέξεων των Συλλόγων Richard Wagner (διεθνές συνέδριο Richard Wagner 2016 στο ανάκτορο του Fürstenried), με θέματα που πραγματεύονται τη σχέση του έργου μεγάλων ευρωπαίων συνθετών του 18ου-20ού αιώνα με την Αρχαία Ελλάδα.


Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Ελισάβετ Κουναλάκη – Ρομαντικό μπαρόκ

«Το piano στα forte του» έχει την τιμή να παρουσιάσει την διακεκριμένη Ελισάβετ Κουναλάκη σε ρεσιτάλ πιάνου στην αίθουσα Άρης Γαρουφαλής του Ωδείου Αθηνών το Σάββατο 6 Μαΐου 2017, στις 8:30μμ. Η αθηναία σολίστ έχει εμφανιστεί με μεγάλη επιτυχία σε Ιαπωνία και Ευρώπη, έχοντας να επιδείξει συνεργασίες με σημαντικούς μαέστρους. Το ρεπερτόριό της εκτείνεται από το μπαρόκ ως σύγχρονους σύνθετες, πολλοί εκ των οποίων τής έχουν αφιερώσει έργα.
Στις 6 Μαΐου η Κουναλάκη θα παρουσιάσει τα ακόλουθα έργα: την πρώτη παρτίτα του Bach, τις παραλλαγές σε ένα θέμα του Händel του Brahms, νυχτερινά και την τέταρτη μπαλλάντα του Chopin.


Αναλυτικό πρόγραμμα
Johann Sebastian Bach (1685-1750): Παρτίτα αρ. 1 σε σι ύφεση μείζονα, BWV 825
Johannes Brahms (1833-1897): Παραλλαγές και φούγκα σε ένα θέμα του Händel, op. 24
Frédéric Chopin (1810-1849): Νυχτερινά (op. 55 αρ. 1 και 2, op. 48 αρ.1), Μπαλλάντα αρ. 4


Βιογραφικό

Η Ελισάβετ Κουναλάκη γεννήθηκε στη Σύρο. Έλαβε δίπλωμα πιάνου από το Ωδείο Αθηνών με Άριστα και Α' βραβείο παμψηφεί (τάξη Φ. Βάλληνδα, 1979). Συνέχισε τις σπουδές της στο Παρίσι, με υποτροφία της Ακαδημίας Αθηνών και της Γαλλικής κυβέρνησης, στο Conservatoire Européen, από το οποίο αποφοίτησε με την ανώτατη διάκριση και χρηματικό έπαθλο (τάξη Yvonne Lefébure, 1980). Ως υπότροφος του ιδρύματος Nadia και Lili Boulanger παρακολούθησε μαθήματα τρίτου κύκλου σπουδών στο Εθνικό Ωδείο Τουλούζης (από το 1984 έως το 1987), στην τάξη της Thérèse Dussaut, και παράλληλα έκανε ανώτερα θεωρητικά μαθήματα με τη Marthe Nalet. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της στην Τουλούζη το 1987 (Δίπλωμα σολίστ με διάκριση), συμμετείχε σε διεθνή σεμινάρια πιάνου με καθηγητές τον Γεβγκένι Μαλίνιν, την Τατιάνα Νικολάγεβα, τον Κώνσταντιν Γκάνεβ, την France Clidat και τον Leon Fleisher. Πολύ σημαντική επιρροή στην εξέλιξη της μουσικής της προσωπικότητας άσκησε ο Βαλέρι Σαγκαϊντάτσνυ, με τον οποίο -εκτός άλλων- έχει εμβαθύνει στη μελέτη ρωσικού ρεπερτορίου.
Η Ελισάβετ τιμήθηκε με το Α' βραβείο «Καίτη Παπαïωάννου» (Αθήνα, 1973), με το Grand Prix Européen (Παρίσι, 1981, το καλύτερο grand prix της δεκαετίας 70-80) και με το βραβείο ερμηνείας έργων Frédéric Chopin (Παρίσι, 1981). Στον διεθνή διαγωνισμό πιάνου «Μαρία Κάλλας» διακρίθηκε από Ιάπωνα παραγωγό, ο οποίος την προσκάλεσε για σειρά συναυλιών στην Ιαπωνία και το 1983 εμφανίστηκε στις πόλεις Tokyo, Kyoto και Tamagawa.
Έκτοτε έδωσε ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου και συμμετείχε σε ορχηστρικά σύνολα σε Ελλάδα, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία και Βουλγαρία. Έχει συμπράξει με όλες τις ελληνικές ορχήστρες. Σημαντικός σταθμός στην καλλιτεχνική της πορεία ήταν η σύμπραξή της με την Κρατική Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκυ της Μόσχας, στο Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Σάββα Ζάννα, υπό τη διεύθυνση του Βλάντιμιρ Φεντοσέγεφ. Η Ελισάβετ έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους μαέστρους όπως: Amaury du Closel, Fritz Schieri, Μιλτιάδης Καρύδης, Λουκάς Καρυτινός, Μάνος Χατζηδάκις, Κάρολος Τρικολίδης, Αλέξανδρος Μυράτ, Άλκης Μπαλτάς κ.ά.
Έχει παρουσιαστεί σε εκπομπές στην Ελληνική Ραδιοφωνία, στην France Musique και στην Iαπωνική τηλεόραση. Συνεργάστηκε με την ελληνική τηλεόραση, όπου πρόβαλε την προσωπική της δουλειά και ανέλαβε την επιμέλεια και την παρουσίαση σειράς μουσικών εκπομπών. Έχει επίσης συνεργαστεί με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συγγράφοντας μουσικολογικά κείμενα για τα έντυπα προγράμματα των εκδηλώσεών του (1997-2002) και με την Εθνική Λυρική Σκηνή σε παραγωγές όπερας για παιδιά.
Το ρεπερτόριο τής Ελισάβετ εκτείνεται από έργα Rameau και Soler μέχρι τις πιο σύγχρονες μουσικές τάσεις. Έχει ξεχωρίσει για σημαντικές πρώτες εκτελέσεις ελληνικών και ξένων σύγχρονων έργων, μερικά από τα οποία τής έχουν αφιερωθεί προσωπικά.
Σημαντική είναι η παιδαγωγική δραστηριότητά της. Kατά το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 δίδαξε Αρμονία και Συνοδεία Πιάνου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι καθηγήτρια πιάνου στο Ωδείο «Νίκος Σκαλκώτας» και συχνά συμμετέχει ως μέλος σε επιτροπές διαγωνισμών πιάνου.
Έχει δισκογραφική παρουσία με όλο το πιανιστικό έργο του Γιώργου Σισιλιάνου (Lyra), έργα του Γιώργου Κουμεντάκη (Σείριος) και ένα διπλό άλμπουμ με έργα κλασσικών συνθετών

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΡΤ, Τρίτο Πρόγραμμα, Αθήνα 9,84, art&life, infokids, amagi, life.gr, art&press, in2life, popaganda, TaR, naftemporiki.gr, deBóp.


 

περισσότερα
  • Διάρκεια
    1:50'
  • Η παράσταση έχει διάλειμμα Διάλειμμα
  • Διατίθενται θέσεις καθήμενων Θέσεις
    καθήμενων
  • Τρόποι
    πρόσβασης

    Ωδείο Αθηνών: Μετρό Ευαγγελισμός, Σύνταγμα
    Λεόντειο Λύκειο: Στάση Τραμ Αγία Παρασκευή

ONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ
Online booking requires cookies.
Please click here to continue.