Άμλετ
Περιγραφή

Το σαιξπηρικό αριστούργημα από τις 5 Οκτωβρίου στο Άνεσις

 

Ο Λεβάν Τσουλάτζε μετά το πολυβραβευμένο ΈΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ επιστρέφει στο θέατρο Άνεσις για να παρουσιάσει από τις 5 Οκτωβρίου τον αριστουργηματικό ΑΜΛΕΤ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.

Ο πλέον βραβευμένος και από το ελληνικό κοινό καλλιτεχνικός διευθυντής του Kote Marjanishvili Theatre της Γεωργίας που έχει συνδέσει τα τελευταία χρόνια το όνομά του με το θέατρο Άνεσις των επιτυχιών ρεπερτορίου,μας μεταφέρει στην Ελσινόρη της Δανίας έχοντας συνοδοιπόρους τον Τάσο Ιορδανίδη στον ομώνυμο ρόλο του πρίγκηπα της Δανίας ,τον Άρη Λεμπεσόπουλο στο ρόλο του Βασιλιά της Δανίας Κλαύδιου,την Πέμη Ζούνη ως Βασίλισσα της Δανίας Γερτρούδη, την Ιωάννα Παππά στο ρόλο της εμβληματικής Οφηλίας και το Θοδωρή Κατσαφάδο στο ρόλο του Πολώνιου, Συμβούλου του Βασιλιά, σε μια διαδρομή που ξεκινά στις 5 Οκτωβρίου.

Ο Samuel Taylor Coleridge (1883) ήταν ο πρώτος που αναφέρθηκε στον αινιγματικό χαρακτήρα του Άμλετ «Στον Άμλετ, ο Σαίξπηρ φαίνεται πως θέλησε να υποδηλώσει πως υπάρχει μια ηθική ανάγκη εξισορρόπησης ανάμεσα στην αντίληψη που έχουμε μέσω των αισθήσεων των πραγμάτων που μας περιβάλλουν και στην ενδοσκόπηση της ψυχικής μας οντότητας. Με άλλα λόγια, επιβάλλεται να διατηρήσουμε μια σωστή αναλογία ανάμεσα στον πραγματικό κόσμο και τον φανταστικό μας κόσμο. Στην περίπτωση του Άμλετ, η ισορροπία αυτή έχει διαταραχθεί: οι λογισμοί και οι φαντασιώσεις του εμφανίζονται πολύ πιο ζωντανές και άμεσες από τις πραγματικές παραστάσεις του κόσμου.» (Άμλετ, Σαίξπηρ, Ο.,Μτφρ. Α. Κ. Δοξιάδης, Θεατρικό Πρόγραμμα, Αμφι-θέατρο Σπύρου Α.Ευαγγελάτου, 1992-1993, Εισαγωγή).

 

Λίγα λόγια για το έργο

Ο Άμλετ, φαίνεται να γράφτηκε στα 1601, να πρωτοπαρουσιάστηκε σύμφωνα με την παλαιότερη καταγραφή τον Ιούλιο του 1602 ενώ παίχτηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1937, από το Εθνικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Ροντήρη. Για τον ίδιο τον Ουίλιαμ Σαίξπηρ και τα γεγονότα που φαίνονται να συνέπεσαν χρονικά με τη συγγραφή του έργου επηρεάζοντας τον ίδιο, γνωρίζουμε τη συνωμοσία του Έσσεξ (Φεβρουάριος 1601) με συνέπεια να φυλακιστεί ο προσωπικός φίλος και μέντορας του Σαίξπηρ, Κόμης του Σαουθάμπτον, και το θάνατο του πατέρα του (1601), επιφορτίζοντας τον με δυσάρεστα οικογενειακά βάρη. (Ιστορία και δραματολογία του Ευρωπαϊκού θεάτρου, Από την Αναγέννηση στον 18ο αιώνα, Α.Ταμπάκη, Μ.Σπυριδοπούλου, Α.Αλτουβά, ΣΕΑΒ, 201, σσ.68-73)

 

Η υπόθεση

Ο Βασιλιάς της Δανίας πεθαίνει απροσδόκητα και στη θέση του αναλαμβάνει χρέη Βασιλέα ο αδερφός του Κλαύδιος αφού πρώτα παντρευτεί τη χήρα Βασίλισσα, Γερτρούδη. Ο νεαρός Πρίγκιπας Άμλετ, δυσαρεστημένος από το θάνατο του πατέρα του αλλά και τον εσπευσμένο γάμο της μητέρας του με το θείο του, «βλέπει» το φάντασμα του νεκρού Βασιλιά και αποζητά δικαίωση για το νεκρό.

Ο Άμλετ πραγματεύεται με λυρισμό και δραματικότητα διαχρονικά ζητήματα σχετικά με την πολιτική, την εξουσία, την ηθική και την απόσταση ανάμεσα στην ανθρώπινη διάνοια και την πραγμάτωση της. Θίγει ταυτόχρονα μια ερωτική και μια οικογενειακή τραγωδία, αναφέρεται στη φιλοσοφία, τη μεταφυσική, την ψυχολογία και φτάνει να σχολιάσει ακόμη και την ίδια τη θεατρική τέχνη.

 

Από την 1-9-17 μεχρι και μία μέρα πριν την έναρξη της πρεμιέρας (4-10-17) θα ισχύει η προνομιακή τιμή των 14 ευρώ.

διαβάστε περισσότερα
Συντελεστές

Μετάφραση: Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία – Φωτισμοί - Μουσική επιμέλεια: Λεβάν Τσουλάτζε
Σκηνικά: Σταύρος Λίτινας
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδήρη
Θεατρολόγος: Ιωάννα Μπλάτσου
Σκηνοθεσία trailer: Αλέξανδρος Ζαρμπής
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφιδάς 


Πρωταγωνιστούν :Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Πέμυ Ζούνη, Ιωάννα Παππά, Νίκος Πουρσανίδης, Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Διακοσάββας, Θοδωρής Κανδηλιώτης, Ιάσονας Παπαματθαίου και ο Θοδωρής Κατσαφάδος

 

Κριτικές

''...Ο Τάσος Ιορδανίδης μας δίνει έναν Άμλετ σύγχρονο, αλλά και τόσο κλασικό στο βάθος, με εσωτερικό φως και δύναμη. . Ερμηνεύει κεντραρισμένος στην ψυχολογία του ήρωα ξεδιπλώνοντας το δίπολο του αινιγματικού του χαρακτήρα, με όχημα την βαθύτητα και το σαρκασμό. Η συμπεριφορική του απόκλιση αποδόθηκε έτσι ώστε να γίνει ο θεατής μέρος της θεατρικής δράσης...
Οι γυναίκες της παράστασης με την άψογη τεχνική τους πυροδοτούν το εκρηκτικό κλίμα, στηρίζοντας τη χειμαρρώδη εξέλιξη της πλοκής. Οι άνδρες ολοκληρώνουν το παζλ της επιτυχίας με το ταλέντο και την εμπειρία τους...
Η γεωμετρία του έργου απογειώθηκε με την ευφάνταστη σκηνοθεσία/ δραματουργική επεξεργασία του Λ. Τσουλάτζε. Ο τελευταίος διαχειρίστηκε αριστοτεχνικά το υλικό της διασκευής του Δημοσθένη Παπαδόπουλου...
Τα σκηνικά του ταλαντούχου Σταύρου Λίτινα, ζωντανά, αναπνέουν και εξελίσσουν την παράσταση μαζί με τους ηθοποιούς. «Ερμηνεύουν» το έργο και βοηθούν το σκηνοθέτη να διαχειριστεί ανατρεπτικά την έμπνευση του σκηνογράφου. Τα καταπληκτικά κοστούμια της Ηλένιας Δουλαδίρη συμπληρώνουν το «τοπίο» αυτής της ψυχολογικής και όχι μόνο αρένας...''

Ζωή Τόλη


culturenow.gr

''Στην τρίτη σκηνοθεσία του στην Αθήνα ο Γεωργιανός σκηνοθέτης  Λεβάν Τσουλάντζε παίρνει το μεγαλύτερο ρίσκο του: Να διαχειριστεί την πλέον δημοφιλή σαιξπηρική τραγωδία Άμλετ σαν αστικό δράμα. Επιχειρεί να συρρικνώσει τα μεγέθη των ηρώων ακόμα και τη σκηνική μορφή τους σε μια αναγωγή στον παρόντα χρόνο. Και ενίοτε με περιπαικτικό ύφος, με μια αποδομητική ελαφράδα.

Η φόρμα αυτή είναι δοκιμασμένη (έως και δόκιμη) από μια σειρά συναδέλφων του στο νεωτερικό θέατρο της Κεντρικής Ευρώπης και ο ίδιος μοιάζει να τη χειρίζεται προσεκτικά, χωρίς ακρότητες, αλλά οδηγημένος από την προφανή ανάγκη να μιλήσει μέσα από το κλασικό απευθείας στο σήμερα.

Ετσι, οι χαρακτήρες της παράστασης του - η βασιλική οικογένεια της Δανίας - φέρουν ένα vintage, μονολονότι αναγνωρίσιμο, μεγαλείο αστικότητας, χορεύουν βαλς αλλά ακούνε disco και pop μουσική στο ipad τους, μιλούν στο κινητό και σε κάθε περίπτωση επικοινωνούν έναν πιο καθημερινό, μέσα στη γήινη ποιητικότητα του, λόγο (μετάφραση Δημοσθένης Παπαδόπουλος). Την ίδια ώρα, o Τσουλάτζε επιτρέπει να εμφιλοχωρήσει στην παράσταση του η λοξή ματιά, φλερτάροντας ενδεχομένως με μια γκροτέσκα εξωστρέφεια – δείτε για παράδειγμα το hipster comic look του Οράτιου.

Κανένα από τα παραπάνω, εκτός «κανόνα», στοιχεία, δεν πλήττουν το ήθος ή το “ύψος” του έργου – παρότι η αποδομητική διάθεση απέναντι στο κλασικό κρύβει σταθερά τέτοιους κινδύνους. Το έργο “περνάει” στην πλατεία απρόσκοπτα, οι ήρωες και οι προθέσεις τους είναι καθαρές, η λειτουργία της παράστασης εύρυθμη – παρά την τρίωρη διάρκεια της...''



Στέλλα Χαραμή

Tospirto.net

'Όταν βγαίνεις από μια παράσταση αν μη τι άλλο εντυπωσιασμένος από το υψηλών προδιαγραφών αποτέλεσμα και τη σκέψη πως είναι ότι καλύτερο έχεις δει σκηνικά μέχρι σήμερα τη φετινή σεζόν, ένα είναι το σίγουρο. Κάτι υπάρχει ενδιαφέρον εδώ...

...Η προσέγγιση και η ματιά του Λεβάν Τσουλάτζε ήρθαν να ξεπεράσουν την όποια ελπίδα και προσδοκία μιας και χαρακτηρίζονται από καθαρότητα, φρεσκάδα, δικαιολογημένο εκσυγχρονισμό, υψηλή αισθητική και έξοχο ρυθμό καθ' όλη τη διάρκεια της παράστασης. Δεν είναι ο Άμλετ άλλωστε γραμμένος σε συγκεκριμένη εποχή και αυτό ο Γεωργιανός σκηνοθέτης μοιάζει να το συνειδητοποίησε γρήγορα και να εστίασε στον φωτισμό πτυχών τόσο του ίδιου όσο και των υπολοίπων ηρώων της ιστορίας που δυστυχώς δεν έχουμε συνηθίσει να παρακολουθούμε στη σκηνή.

Στην τρίτη συνεχόμενη συνεργασία με τον Λεβάν Τσουλάτζε, ο Τάσος Ιορδανίδης κατορθώνει να «ντυθεί» εξαίσια τον πλέον συζητημένο και σαφώς απαιτητικό ήρωα της παγκόσμιας δραματουργίας και να παρουσιάσει στο κοινό την πληρέστερη ερμηνευτική του στιγμή. Έναν Άμλετ που προσπαθεί να διαχειριστεί με ηρεμία εξωτερικά την τρέλα του μα μέσα του βράζει. Καθηλωτική εσωτερικότητα, δουλεμένη στις μικρές λεπτομέρειες που διατηρεί τις δύσκολες ισορροπίες της ιδιάζουσας ψυχοσύνθεσης βυθιζόμενης στην υπαρξιακή της δίνη μέχρι την τελευταία σκηνική ανάσα.

Πλάι στον Άμλετ, η τραγική φιγούρα της εμβληματικής Οφηλίας που δεν θα μπορούσε να βρει καταλληλότερη ερμηνεύτρια από την Ιωάννα Παππά. Γοητευτικότατη εκφραστικότητα, έντονες ψυχολογικές διακυμάνσεις και λεπτοί χρωματισμοί αντικατοπτρίζονται όμορφα στην ηρωίδα της.

Στο ρόλο του Βασιλιά της Δανίας Κλαύδιου συναντάμε τον Άρη Λεμπεσόπουλο, ηθοποιό του οποίου το ταλέντο και το σκηνικό βάρος δεν χωρούν αμφισβήτηση.

Η Πέμυ Ζούνη αναλαμβάνει να μας συστήσει μια διαφορετική Βασίλισσα της Δανίας, Γερτρούδη με την γνώριμη σκηνική φινέτσα και γοητεία που προσδίδει σε κάθε της ρόλο. Καθαρή φωνή, σίγουροι βηματισμοί και βλέμματα καθώς και διάθεση χώρου στους συμπρωταγωνιστές της.

Στο ρόλο του Πολώνιου βρίσκεται ο Θοδωρής Κατσαφάδος κερδίζοντας με ευκολία και σαφέστατα δουλειά την προσοχή του θεατή με την προσέγγιση του ρόλου και την οικειότητα που ο ίδιος προσδίδει σε αυτόν. Επίσης, ο Νίκος Πουρσανίδης μοιάζει να απολαμβάνει τον ρόλο του Λαέρτη πατώντας με σιγουριά από νωρίς στα πόδια του, o Θοδωρής Κανδηλιώτης κατορθώνει να επιβληθεί σκηνικά ως πνεύμα του νεκρού πατέρα του Άμλετ και να κλέψει το βλέμμα ως ηθοποιός – εκτελεστής συγκεκριμένου σκοπού και μηνύματος, ενώ ο Ιάσωνας Παπαματθαίου προσθέτει την πιο κωμική, μες στην τραγικότητα της βεβαίως νότα του έργου με την ερμηνεία στον Οράτιο που παρά τις συχνές εκρήξεις χαίρει απουσίας υπερβολών. Τέλος, ο Δημήτρης Καπετανάκος και ο Δημήτρης Διακοσάββας καταφέρνουν από την πρώτη σκηνή να γίνουν ιδιαιτέρως συμπαθείς στο θεατή και να τραβούν την προσοχή με την σκηνική τους επικοινωνία μέχρι το συγκλονιστικό φινάλε.

Επιπλέον πιόνια στη σκακιέρα του Γεωργιανού καλλιτέχνη αποτελούν ασυζητητί η μουσική που ο ίδιος επιλέγει να συνοδεύει και κυρίως να ενισχύει σχεδόν κάθε σκηνή, οι μοναδικοί φωτισμοί που διατηρούν μόνιμο φως μες στο σκοτάδι και επίσης φέρουν την υπογραφή του ίδιου, το λειτουργικότατο πολυεπίπεδο σκηνικό του Σταύρου Λίτινα και η εξαιρετική δουλειά της Ηλένιας Δουλαδήρη στα κοστούμια καθώς και η νέα μετάφραση του Δημοσθένη Παπαδόπουλου που προσθέτει σύγχρονο αέρα στην ιστορία.

Γιατί λοιπόν Άμλετ (ξανά) σήμερα; Επειδή είναι γοητευτικό να μαγεύεσαι από την ματιά των ξένων καλλιτεχνών σε κείμενα κλασικά και αγαπημένα. Όταν μάλιστα αυτή χαίρει απολαυστικού ταλέντου στα χέρια των ερμηνευτών έχουμε μια από τις σημαντικότερες και απαραίτητες προτάσεις θέασης στις εξορμήσεις του θεατρόφιλου και όχι μόνο κοινού την φετινή χρονιά...''

Αλέξανδρος Κούρτης

the caller.gr

Είναι εξαιρετικά σπάνιο, να παρακολουθήσω μία θεατρική παράσταση  στην Ελλάδα – πέραν (κύρια και βασικά) αρχαίων Τραγωδιών – που  η εκτίμησή μου να μορφώνει την αντίληψη-επιθυμία, πώς, πρέπει να κάνει περιοδεία ανά τoν κόσμο!!!

Η Μετάφραση – Ελεύθερη απόδοση του Δημοσθένη Παπαδόπουλου, κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική. 

Η Σκηνοθεσία του Γεωργιανού Λεβάν Τσουλάτζε, είναι κοφτερή, ανατομική και θεραπευτική σαν χειρουργικό νυστέρι. Οι σκηνικές «εισροές» και «εκροές» ψυχ-αγώγιμες και τα σκηνοθετικά «ευρήματα» λειτουργικά και επιδραστικά σε πολλά επίπεδα - για ηθοποιούς και θεατές-.

Τα Σκηνικά του Σταύρου Λίτινα, ξενίζουν αρχικά - μέχρι να αρχίσει η παράσταση- και γοητεύουν απαράμιλλα στη συνέχεια…

Τα κοστούμια της Ηλένιας Δουλαδήρη, αποτελούν ενδυματολογική κορυφογραμμή, σε σύνολο και λεπτομέρεια. .

Ο Τάσος Ιορδανίδης, η Ιωάννα Παππά και ο Άρης Λεμπεσόπουλος, αποτελούν την κορυφή της θεατρικής πυραμίδας για την συγκεκριμένη παράσταση και ακολουθούν η Πέμυ Ζούνη με τον Θοδωρή Κατσαφάδο.

Ο Τάσος  Ιορδανίδης (Άμλετ) απέδωσε σαν άλλος Σισυφικός Άτλαντας τον ρόλο του Άμλετ, ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΙΜΑΤΙΚΑ! Με τις δυναμικότερες και εκπληκτικότερες στιγμές, να καταγράφονται, στον συνειδησιακό του μονόλογο και  στο ντουέτο του με την Ιωάννα Παππά. Αυτοί οι δύο εξαιρετικοί ηθοποιοί, κατʾ εμέ δεν πρέπει να χωρίσουν ποτέ - θεατρικά -.

Η Ιωάννα Παππά(Οφήλια), σπάει σαν πορσελάνινή κούκλα επί σκηνής σε χίλια κομμάτια, στον μονόλογό της. Έτσι που να κρατάς την αναπνοή σου και να θες να εισβάλεις επάνω στη σκηνή, για να τη σώσεις.

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος( Κλαύδιος), παίζει τόσο καλά, που σχεδόν δεν αναγνωρίζεται (φωνή, κίνηση κ.α.) , σε συνάρτηση με τον κόντρα ρόλο που δραματοποιεί. Στον μονόλογο Των τύψεων αποθεώνεται…

Ακολουθούν η Πέμυ Ζούνη (Γερτρούδη), με τον Θοδωρή Κατσαφάδο (Πολώνιος), που παίζουν ακόμα και με τις φλέβες των λαιμών τους!

 

www.nikosandreios.com

''Ο Τάσος Ιορδανίδης τόλμησε να υποδυθεί ένα θεατρικό ρόλο από τους δυσκολότερους. Ως Άμλετ λειτούργησε με το ένστικτο και τη διαίσθηση αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ρόλου. Κι’ αν λάβουμε υπ’ όψιν μας την ψυχική κοινωνική και ιστορική απόσταση από την εποχή του Δανού πρίγκιπα, ο πρωταγωνιστής τάβγαλε πέρα με τον ολομόναχο και χτυπημένο από τον θάνατο του ήρωα. Θύμα του υπαρξιακού του μετεωρισμού, των ψυχικών του εκρήξεων και μεταπτώσεων που ξεφεύγουν από τα λογικά πλαίσια και των εναλλασσόμενων αντιφάσεών του που προβληματίζουν τον θεατή.

Η αινιγματική μορφή του Άμλετ διαμορφωμένη από σκληρότητα, μοιρολατρία, εκδικητικότητα, υστερίες και νευρώσεις, αλλά και από γενναιοψυχία, αγάπη, συγκρατημένο έρωτα και φιλία εκφράζει το εσωτερικό του δράμα, την προσωπική του ανυπαρξία.

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος με τεχνική αρτιότητα έχτισε το ρόλο του αδελφοκτόνου και επιδερμικά καλού Κλαύδιου. Η Πέμη Ζούνη – Γερτρούδη με μετρημένο παίξιμο περιορίζεται στο περιθώριο των τύψεων και της περιφρόνησης που την καταδίκασε ο γιος της. Συγκινητική Οφηλία η Ιωάννα Παππά. Παίζει με την ευγένεια, την νεανική ορμή, τη λαχτάρα και τη σεμνότητα του έρωτα, με την αξιοπρέπεια της χαράς και του πόνου.

Ορμητικός Λαέρτης ο Νίκος Πουρσανίδης, ανεπίληπτος Οράτιος ο Ιάσονας Παπαματθαίου. Ο Θοδωρής Κατσιφάδος έδωσε ένα δυναμικό Πολώνιο χωρίς ηθικούς φραγμούς, ενώ ο Θοδωρής Κανδηλιώτης ως Φάντασμα-Ηθοποιός έστησε αντίστοιχα μια μη απόκοσμη τροφαντή υπόσταση και ένα διασκεδαστικό θεατρίνο.

Ο Δημήτρης Καπετανάκος - Ρόζεγκραντς και ο Δημήτρης Διακοσάββας - Κίλντενστερν υποδύονται με μια γραφική φυσική αίσθηση χιούμορ, δυο ρόλους φαινομενικά δευτερεύοντες. Δύο τύποι «που έχουν εμπλακεί σε γεγονότα τα οποία ποτέ τους δεν κατάλαβαν πέρα για πέρα» όπως τονίζει ο Τομ Στόππαρντ. Παίζουν στυλιζαρισμένα, για να μην απορροφήσουν όλα τα προβλήματα του καιρού, παρακολουθούν τα πάντα και «επιβιώνουν γιατί δολοπλοκούν προς ίδιον όφελος».

Η σκηνοθετική συνέπεια του Λεβάν Τσουλάτζε έδωσε μια άρτια παράσταση ιδωμένη «ανάποδα». Κεντρικός χώρος δράσης είναι τα δωμάτια των δυο αυλικών, Ρόζενγκραντς και Γκίλντενστερν. Το λιτό σκηνικό του Σταύρου Λίτινα με τα επάλληλα επίπεδα και ανοίγματα διευκολύνει τη δράση και την κίνηση των ηρώων. Αξιοπρεπή κοστούμια, όμορφος φωτισμός και ευχάριστη μουσική δίνουν το δικό τους στίγμα στην παράσταση. Γενικά η όλη ερμηνεία του καλομεταφρασμένου έργου στάθηκε σε υψηλά επίπεδα.

Χαρά Κιούση
Media
Παραγωγή

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ

Διεύθυνση
Λ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14
Πόλη
ΑΘΗΝΑ
T.K.
11523
Τηλέφωνο
2107488881
Email
theatroanesis12@gmail.com
ΔΟΥ
ΙΒ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΦΜ
800440032
Εκδηλώσεις
  • Άμλετ - Θέατρο Άνεσις
Δεκέμβριος>
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
Τετ, 13/12
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 14/12
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 15/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 16/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Κυρ, 17/12
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 20/12
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 21/12
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 22/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 23/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Δευ, 25/12
21:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τρι, 26/12
21:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 27/12
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 28/12
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 29/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 30/12
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 3/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 4/1
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 5/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 6/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Κυρ, 7/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 10/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 11/1
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 12/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 13/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Κυρ, 14/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 17/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 18/1
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 19/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 20/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Κυρ, 21/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 24/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Πεμ, 25/1
20:00
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€
Παρ, 26/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Σαβ, 27/1
20:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Κυρ, 28/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 20,00€
Τετ, 31/1
19:30
Άμλετ Θέατρο Άνεσις - Αμπελόκηποι, Αττική
10,00€ - 17,00€

Βήμα 1: Επιλογή Event

Δείτε όλο το πρόγραμμα
Εκδήλωση:
 
Τοποθεσία:
Διεύθυνση:  
Ημερομηνία:
Για την συγκεκριμένη εκδήλωση, μπορείτε πλέον να αγοράσετε το εισιτήριό σας μόνο στο ταμείο.
Συνεχίστε με την επιλογή τύπου εισιτηρίου:
  Τύπος εισιτηρίου Πλήθος Θέση Τιμή εισιτηρίου Σύνολο
Σύνολο: -

Βήμα 3: Στοιχεία Κατόχου

Εισιτήρια:
Σύνολο: 0,00€
Εισάγετε τα στοιχεία της ακαδημαϊκής σας ταυτότητας που πιστοποιεί τη φοιτητική σας ιδιότητα:
(*)= Υποχρεωτικά Πεδία
Όνομα * Επώνυμο * Αρ. κάρτας *
Συνέχεια

Βήμα 2: Στοιχεία Επικοινωνίας

Εκδήλωση:
Ημερομηνία:
Ώρα:
Τοποθεσία:
Διεύθυνση:  
Εισιτήρια:
Σύνολο: 0,00€
Εισάγετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Παρακαλούμε συμπληρώστε σωστά το e-mail σας ώστε να έχετε πάντα πρόσβαση στη σελίδα εκτύπωσης των εισιτηρίων σας, αλλά και για να μπορούμε να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση ακύρωσης / μεταβολής της εκδήλωσης.
ΟΝΟΜΑ *
ΕΠΩΝΥΜΟ *
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ *
E-MAIL *
*
Αγορά
Online booking requires cookies.
Please click here to continue.